malukub0oy Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Ja jongens ben ff weg geweest alleen ben wel beter geworden in Picmakin' Rate PleazzeeUpdate V2 Bewerkt: 17 mei 2006 door malukub0oy Reageren
SamShine Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Bijna alles ziet er goed uit, toen ik naar bendenen aan het scrollen was schrok ik me rot toen ik die onderkant zag. Dat is een groot minpunt! Probeer die dus te verbeteren! De rest is goed! KUTGW Reageren
Le MrG Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Alles ziet er mooi uit, behalve die onderkant, en het lettertype vind ik niet zo heel erg erbij staan Voor de rest is het Een 8 Reageren
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 alles ziet er goed uit mooi in het thema gebleven 8.5 Reageren
King Room Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Alles ziet er mooi uit, behalve die onderkant, en het lettertype vind ik niet zo heel erg erbij staanVoor de rest is het Een 8 Misschien moest je die onderkant eraf snijden!! en dan weer ergens anders je naam plaatsen en wat kleiner!! Reageren
malukub0oy Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Thnx allemaal voor de rates en de Tips Ps. ik zal ff de pic uitsnijden en kijken hoe het er dan uitziet maar Hartelijke danK! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.