San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ik heb voor de lol even een cover gemaakt voor de nieuwe Spiderman 3 film. Zeg maar wat je er van vindt. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Uhm, het WTC bestaat al een aantal jaartjes niet meer he, dus ik denk niet dat dat te zien is in een film die volgend jaar uitkomt. Maar goed, over je ontwerp, ik vind het nogal vaagjes.. Snap je, een aantal dingen kloppen niet helemaal. Hij zit op een punt van een dak midden in het water, en ja het al genoemde WTC is niet meer.. Verder is Spidy wel leuk in het plaatje verwerkt, maar ik denk dat de tekst mooier is in een metaalkleur ofzo. Dat het WTC zo oplicht heb je mooi gedaan, en met de filters maak je het geheel af.. Ik rate hem 6,5/10. Ik heb mooier werk van je gezien. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ja, ik loop een beetje achter. En hij klopt inderdaad niet helemaal, maar goed. Dank voor de rate. Reageren
SamShine Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Naast het commentaar van RVC (waar ik het volledig mee eens ben) wil ik je ook wijzen op de nogal onrealistische wolken. Ze zijn te pixel-achtig... Daarnaast gaan ze ook half over je render heen, het mist toch niet? Ik vind je tekst dit keer wel een pluspunt! Reageren
Yohan Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ik ben het ook eens met RVC... Ik vind de licht effecten niet mooi Volgens mij klopt de tekst ook niet helemaal: He will protect his city at any costs! He will protect his city at all cost!, Weet het voorals nog niet zeker hoor.. Verder vind ik niks Spider-Man 3 aan deze sig behalve de tekst Spider-Man 3 6/10 Reageren
King Room Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik vindt de render zelf heel mooi mooi gekleurdt en die effecten erop maar die toren zijn iets te vel en de sky moet misschien wat minder vel Blauw zijn Rate: 8.3/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.