Silverwing Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ben daarnet nog even aan het Photoshoppen geslagen, omdat ik toch niets anders te doen had. Wat vinden jullie ervan? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Ik vind hem helemaal geweldig! Geweldige achtergrond, de render is perfect in de signature verwerkt, het is gewoon één geheel. De tekst is heel apart, je zei dat je de tekst gesmudged had en het is echt een geweldig effect. Iets wat goed bij deze sig past. En ik hou er wel van als de tekst niet teveel opvalt.. Tja, wat kan ik zeggen.. Gewoon goed werk Silverwing. Rate 10/10. Bewerkt: 17 mei 2006 door RonaldVC Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik vind hem niet zo mooi, om eerlijk te zijn. Ik vind hem veelste licht en die, ja god, wat is het? Een C4D met brushes? Nou ja, ik vind hem gewoon niet zo mooi. Ik geef je een 7/10. Reageren
Silverwing Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Dat licht is zijn eigen stijl, ik heb geprobeerd voor eens iets origineels te doen. En de sig ziet er niet zo goed uit op lichte achtergrond zoals op GTAForum. Bedankt voor jullie reacties iig, en nee het is geen C4D, wat maakt het uit? Reageren
SamShine Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Prachtige signature! Toch heb ik een minpuntje... Je tekst, de tekst zelf is goed maar de plaats niet helemaal! Omdat je (bijna) witte kleuren in je achtergrond hebt zou het mooier zijn als je tekst op een blauwe brush zou staan! KUTGW! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.