Foxr Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hé Bij alle scholen is t toch zo dat je bij 98% (vanaf 96%) al GOUD zou moeten hebben? Ik krijg namelijk gewoon ZILVER. Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Nee, je moet echt 100% hebben op een onderdeel om goud te halen, niet vroeger/minder. Bewerkt: 17 mei 2006 door Dizzee Reageren
Foxr Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Jammer, soms vlieg ik alles goed (kan gewoon niet anders), en krijg ik maar 98%... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Jammer, soms vlieg ik alles goed (kan gewoon niet anders), en krijg ik maar 98%... Het moet echt lukken om goud te krijgen, vandaar ikje een paar handige/nuttige tips wil meegeven: Als je door bijvoorbeeld een carona moet vliegen om te eindigen, dan moe tje precies door het midden heen. Want dan haal je 100%. Als je bijvoorbeeld met een Hunter moet landen, dan moet je precies in het midden van de landzone landen. Kijk eens op deze pagina van WikiGTA. Daar staan de eisen om goud te halen bij het onderdeel. Je kunt deze filmpjes bekijken. Je kunt eventueel gebruik maken van het SavegameAanvraagForum. En natuurlijk: Heel veel proberen. Succes jongen! Bewerkt: 17 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Foxr Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Staan handige dingen op die site, heb alweer een 100% erbij! Thnx! Ik heb al 7 op 100% staan, maar bij de parachute kom ik steeds nèt niet aan 55 sec. Bewerkt: 17 mei 2006 door Foxr Reageren
Cool Hand Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Misschien is het dan handig dat je ietsje langer wacht met het in gebruik nemen van je parachute Ook kun je als je op S drukt (of met de controller naar beneden (PS2)) sneller naar beneden gaan. Koos. Reageren
Foxr Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Sneller gaan tijdens het vallen of wanneer je de parachute open hebt? Tijdens t vallen vertraagt hij namelijk als ik op S duw. Ik heb er al 9 gehaald, nu alleen nog die parachute. Ben steeds 2 seconde over het limiet van 55 heen, iemand nog een tip? Ik open parachute bij 23/24 sec... en kom met gebogen knieën altijd goed uit. Bewerkt: 17 mei 2006 door Foxr Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Ik weet je probleem. Zelf heb ik dit ook, hij komt precies op het lichtje uit en toch 99%? Wat je moet doen is ongeveer na 25 seconden de parachute uit doen. Probeer dan net voorbij het lichtje te landen. Ongeveer 1cm. Als je de parachute hebt uitgegooit dan moet je gewoon de hele tijd S ingedrukt houden. Nu kom je precies op het midden uit. Zelf druk ik altijd bij 22 seconden de parachute opengaan. Dan kun je nog een beetje bijsturen enzo. Mocht het niet lukken, dan heb ik nog een exclusief filmpje voor je over het 'parachute springen onderdeel'. Bewerkt: 17 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Foxr Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Ik zie alleen groen beeld, hoor enkel wat geluid... Ook als ik het filmpje download. OLÉ, 53 sec... geluk gehad! Bewerkt: 17 mei 2006 door Foxr Reageren
Cool Hand Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Heb ik ook een tijdje gehad, even een nieuwe versie van Windows movie maker downloaden of je drivers updaten. Dan kan je het filmpje op je gemak weer bekijken. Koos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.