Jarno Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 * Connecting to 80.126.16.192:44003... (Admin+)* Disconnected: Timed out. * Send: 24B | Recieved: 0B | Time: 9secs Hoe kan dit in vredes naam, mijn server doet t alleen de scripts connecten niet. V.3.24 heb ik. MTA:VC of MTA:SA ? Reageren
Le MrG Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Versie 3.2.4 is bedoeld voor MTAVC ieg Dus als je MTA:SA bedoelt kan daar misschien meteen de fout liggen Reageren
CJansen Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 ik hier alles 10 keer doen. en dan kan het niet voor MTA SA server is daar dan een andere manier voor? bvb CJansen Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik begrijp je reactie niet helemaal. Je kunt in het vervolg jezelf er goed aan doen om het bericht nog eens na te lezen voordat je op ''Reactie toevoegen'' klikt, dan is het misschien wat duidelijker, al goed ik zal even kijken wat ik voor je kan doen. Je hebt een MTA SA server en wilt daarvoor een script hebben, dan ben je bij mij op het goede adres, want ik heb vorig of dat jaar daarvoor alweer een tutorial geschreven waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe het in elkaar steekt. Je kan hem hier (post) vinden en hier (topic), doorloop de stappen en kijk of het werkt. Dit script is erg handig en uitgebreid dus ik kan het voor iedereen aanraden, mochten er na dit nog vragen wezen dan hoor ik dat uiteraard graag. Veel succes en plezier bij je nieuwe script! Reageren
CJansen Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 bedankt dat had ik nodig (ik ben in dat forum verder vragen gaan stellen) Reageren
kevin software Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 ik krijg een raare fout 1. ik type /load -rs mtama.mrc 2.ik krijg die warning over script 3.ik klik op "Yes" 4.nu deze melding: MTA:mA:GRS must be loaded with MTA:mA's script loader waar haal ik ooit MTALmA's script loader vandaan ikkan niks vinden met google ook niet wie kan mij helpen? Reageren
DJRtjuh Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 ik krijg een raare fout1. ik type /load -rs mtama.mrc 2.ik krijg die warning over script 3.ik klik op "Yes" 4.nu deze melding: MTA:mA:GRS must be loaded with MTA:mA's script loader waar haal ik ooit MTALmA's script loader vandaan ikkan niks vinden met google ook niet wie kan mij helpen? Waarschijnlijk heb ik een oplossing voor je probleem. 1. Je moet het volgende typen: //load -rs $+(",$$sfile(*.mrc,Select your mta.mrc,Load),") en je drukt op enter. 2. In het scherm dat tevoorschijn is gekomen open je het bestand mta.mrc (NIET mtama.mrc!) 3. Klik op YES wanneer de Scripts Warning komt. De rest spreekt voorzich denk ik. Ik hoop je hiermee geholpen te hebben. Zo niet, dan hoor ik het wel! Reageren
tinnetju Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 eey gast allemaal poepie goeie informatie maar hoe moet dat als alle links niet werken op de mirc na? Ik snap er nu echt helemaal niks van maar dat kom tomdat ik niks kan downloaden op die mirc na (en mta dan) zou je me asjeblieft kunnen helpen want ik wil wel graag een server... en uhh is dat wat je nou allemaal hebt uitgelegt zit daar ook dat je zelf kan bouwen bij zoals je eigen huizn maken Reageren
DJRtjuh Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 eey gast allemaal poepie goeie informatie maar hoe moet dat als alle links niet werken op de mirc na?Ik snap er nu echt helemaal niks van maar dat kom tomdat ik niks kan downloaden op die mirc na (en mta dan) zou je me asjeblieft kunnen helpen want ik wil wel graag een server... en uhh is dat wat je nou allemaal hebt uitgelegt zit daar ook dat je zelf kan bouwen bij zoals je eigen huizn maken Hallo Tinnetju, Het is al een hele poos geleden dat de links geplaatst zijn en er zijn al een paar die niet meer bestaan. Daarom hieronder de juist links. mIRC: http://www.mirc.com MTA:MA http://home.deds.nl/~aeron/ (Alle bestanden onder het kopje ..:: MTA:mA v3.24 files ::.. Voor de rest gebruik je de handleiding van Furi0uz op de eerste pagina. Ik hoop dat ik je zo voldoende geholpen heb. Zo niet, dan hoor ik het wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.