EclipX Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hallo, ik heb een Dell Inspiron 8600, in andere woorden, een laptop dus, maar hier zit er geen nummeriek klavier op (je weet wel die cijfers, rechts van je toetsenbord). Dus als ik soms missies moet doen, waar ik bv moet dansen of dergelijk of iets anders, kan ik het gewoon niet doen! Mijn alternatief was dan gewoon voor de CAPS LOCK toets inteschakelen, zodat ik de cijfers kon gebruiken, boven mijn toetsenbord, maar dit werkt niet. Heeft iemand hier al eens een probleem mee gehad? En wat heb je gedaan voor dit te fixen? Gewoon door dit probleem, heb ik nog nooit GTA kunnen uitspelen zonder cheats, omdat ik gewoon niet verder geraak! Bestaat er geen patch of dergelijk? Groetjes, EclipX Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Je kunt bij de opties van GTA de nummers die je gebruikt bij het 'dansen' met auto's aanpassen. Als je even een momentje hebt, plaats ik een screen van welke je moet veranderen. Edit: Ga naar Options --> Controller Setup --> Redefine Controls --> Vehicle Controls. Pas dan deze dingen aan: Verander dit dan in toetsen die je voor GTA niet gebruikt en voila, je kunt nu wel gewoon met je auto 'dansen'! Je kunt het bijvoorbeeld veranderen in I J K en L dat zit ook onder elkaar. Ik weet niet zeker of je daar andere controls onder hebt, anders moet je gewoon iets anders kiezen. Succes ermee! Bewerkt: 17 mei 2006 door Froodooo Reageren
EclipX Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hey thx dude, dit is echt een mooi antwoord dat je geeft! Thx, heb het spel nu al ongeveer 2 jaar op pc, en heb het nog nooit kunnen uitspelen, vanavond begin ik er weer aan Grttz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.