Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik wil graag een andere skin op mijn forum wie kan dit voor mij doen Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik wil graag een andere skin op mijn forum wie kan dit voor mij doen Je hebt heel veel soorten Forums, waaronder bijvoorbeeld InvisionFree, IPB, enzovoorts. Als wij niet weten wat voor Forum jij hebt, kunnen we helaas ook geen skins geven, dus zeg dat er voortaan even gewoon bij. Reageren
Le MrG Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 In je sig staat een link naar een forum, ik neem aan dat je die bedoelt ? Je forum is daar gehost op invisionfree, daar is het helaas niet mogenlijk om van skin te wisselen Reageren
Juice Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Ik denk dat het InvisionFree is, het staat in zijn handtekening. Le MrG was net voor Bewerkt: 17 mei 2006 door Juice Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 In je sig staat een link naar een forum, ik neem aan dat je die bedoelt ?Je forum is daar gehost op invisionfree, daar is het helaas niet mogenlijk om van skin te wisselen Volgens mij heb je dat fout, want je kan ook op een forum van InvisionFree van Skin wisselen. Kijk bijvoorbeeld eens op dit? Forum, daar kun je heel veel skins vinden voor jou Forum (wel eerst even registreren). De directe link naar de skins is deze. Als je daar op dat Forum even goed rond kijkt, weet je precies wat je moet doen om je skin te veranderen! Veel succes ermee! Reageren
Samurai Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 In je sig staat een link naar een forum, ik neem aan dat je die bedoelt ?Je forum is daar gehost op invisionfree, daar is het helaas niet mogenlijk om van skin te wisselen Jawel hoor. Ergens moet je een code vervang door de skins die je hier vindt: http://forums.ifskinzone.net/index.php Wel ffe registreren. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ja ik bedoel die in mijn handtekening van invisionfree maar kan iemand het ook voor mij doen Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) ja ik bedoel die in mijn handtekening van invisionfree maar kan iemand het ook voor mij doen Ik wil best een andere skin voor je op het forum zetten, alleen dan moet ik wel voor even admin gemaakt worden. Ik weet niet of je dat wel wilt, ik begrijp het als je het niet wilt. Maar zoek dan eerst even op het forum dat al gegeven is een leuke skin uit. Edit: Ik heet Froodooo op jouw forum. Bewerkt: 17 mei 2006 door Froodooo Reageren
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik wil je wel admin maken maar waar moet ik zoeken voor skins Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik wil je wel admin maken maar waar moet ik zoeken voor skins Check deze post die hierboven in het topic staat, daar staat alles in: Volgens mij heb je dat fout, want je kan ook op een forum van InvisionFree van Skin wisselen.Kijk bijvoorbeeld eens op dit? Forum, daar kun je heel veel skins vinden voor jou Forum (wel eerst even registreren). De directe link naar de skins is deze. Als je daar op dat Forum even goed rond kijkt, weet je precies wat je moet doen om je skin te veranderen! Veel succes ermee! Reageren
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 het is deze het is van supmecars op het ene forum van die link van jou deze zou ik graag willen hebben Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Zonnet, kun je misschien de link geven van het topic waarin deze skin staat, want zo is het zoeken naar een naald in een hooiberg. En het Forum rekt een beetje uit door het plaatje... Bewerkt: 17 mei 2006 door Froodooo Reageren
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 het is een topic van supremecars in het deel Skinning Support Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 het is een topic van supremecars in het deel Skinning Support Aan alleen een plaatje heb ik niks, ik moet codes van de skin hebben, net zoals in bijvoorbeeld dit topic. Een goede skin kun je zoeken in dit gedeelte van het Forum. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 laat maar ik snap er nou helemaal niks meer van hoe ik aan die codes moet komen maar op dit forum http://s9.invisionfree.com/gta3 hebben ze een gta skin maar ik weet niet hoe ik aan die code moet komen wil jij dat aub voor me doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.