Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 laat maar ik snap er nou helemaal niks meer van hoe ik aan die codes moet komen maar op dit forum http://s9.invisionfree.com/gta3 hebben ze een gta skin maar ik weet niet hoe ik aan die code moet komen wil jij dat aub voor me doen Over die codes: Gewoon hier zoeken naar een topic met een mooie skin. Als jij mij die link van dat topic geeft, dan kan ik er wat mee doen, anders helaas niet. Dus gewoon even rustig een mooie skin uitzoeken (ze hebben in elk topic wel een voorbeeld), en dan hier de link naar het topic posten. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik heb nou ook een forum lid die het wil doen dus vind jij dit erg of niet Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik heb nou ook een forum lid die het wil doen dus vind jij dit erg of niet Hmm, neehoor, het forumlid mag het van mij ook best doen, het maakt mij niet uit. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 oke dan laat ik het doen door het forum lid Reageren
Le MrG Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Damn, ik weer met mijn grote mond! Maar ik bedoelde het anders, ik bedoelde het dat je dan via de FTP een pakket moest uploaden Helemaal vergeten dat je ook Online de Codes kan veranderen Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik neem aan dat je Invisionfree gebruikt, maar er is ook een gratis Invisionboard.. Invisionfree Skins Invisionboard (free) Skins Ze zijn allebei gratis, maar ook moet je voor allebei registreren Ik hoop dat je gewenste skin er tussen zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.