Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb een klein probleempje, de volgende missie, Free Fall (ken rosenberg missions), daar moet je met een vliegtuig vliegen. Ik heb al zeker 10 keer geprobeerd maar het lukt niet... :ch:

kan je dan ook de missie 'a key to her heart' voor mij doen? het wil maar niet lukken.

En zelfs al je wil mag je alles uitspelen tot dat cj terugkeert naar Los Santos.

Alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik voor je :)

Gehaald!

De savegame vind je in de bijlage. En trouwens.. De rest mag je zelf doen, ik beloof het je. Het zijn leuke missies, onder andere een poltie agent vermoorden en een bank beroven. Succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

prachtig!!

maar, de volgende missie is 'dam and blast'. Dat is namelijk met een vliegtuig. Het lukt me nooit om die missie te halen :{

kan jij hem doen voor mij aub?

Doe ik voor je :)

Gehaald: Dam and Blast

Ik heb deze missie voor je gehaald. De beloning was volgens mij respect+. Verder geen cheats of mods gebruikt en je vind de savegame in de bijlage. Verder heb ik nog gesavet in 'Fort Garcon'. Overigens heb ik geen enkele kogel gebruikt en ook ben ik niet busted/wasted geweest. Veel succes verder, en nu komen echt de makkelijke missies (vind ik). Succes! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

hallo

De volgende missies 'saint marks bistro' zijn met vliegtuigen...

ik kan daar bijna niet meer overweg...

kan iemand mij daarmee helpen door die missies te doen?

Kan je er dan ook bijvertellen of er nog missies komen met vliegtuigen?

Die doe ik wel voor je! :)

Edit: Volgens mij krijg je dan geen vliegtuig missies meer..

--------------

Saint Mark's Bistro - Mission Passed!

Beloning: $20.000,-

- + Respect

Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...