JN01 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 hallo ik heb een klein probleempje, de volgende missie, Free Fall (ken rosenberg missions), daar moet je met een vliegtuig vliegen. Ik heb al zeker 10 keer geprobeerd maar het lukt niet... kan je dan ook de missie 'a key to her heart' voor mij doen? het wil maar niet lukken. En zelfs al je wil mag je alles uitspelen tot dat cj terugkeert naar Los Santos. Alvast bedankt! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Gehaald! De savegame vind je in de bijlage. En trouwens.. De rest mag je zelf doen, ik beloof het je. Het zijn leuke missies, onder andere een poltie agent vermoorden en een bank beroven. Succes! Bewerkt: 17 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
JN01 Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 prachtig!! maar, de volgende missie is 'dam and blast'. Dat is namelijk met een vliegtuig. Het lukt me nooit om die missie te halen kan jij hem doen voor mij aub? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Gehaald: Dam and Blast Ik heb deze missie voor je gehaald. De beloning was volgens mij respect+. Verder geen cheats of mods gebruikt en je vind de savegame in de bijlage. Verder heb ik nog gesavet in 'Fort Garcon'. Overigens heb ik geen enkele kogel gebruikt en ook ben ik niet busted/wasted geweest. Veel succes verder, en nu komen echt de makkelijke missies (vind ik). Succes! Bewerkt: 17 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
JN01 Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 hallo De volgende missies 'saint marks bistro' zijn met vliegtuigen... ik kan daar bijna niet meer overweg... kan iemand mij daarmee helpen door die missies te doen? Kan je er dan ook bijvertellen of er nog missies komen met vliegtuigen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Die doe ik wel voor je! Edit: Volgens mij krijg je dan geen vliegtuig missies meer.. -------------- Saint Mark's Bistro - Mission Passed! Beloning: $20.000,- - + Respect Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 17 mei 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.