gta fan man Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 hoi allemaal ik wou mta instaleren dat ging allemaal goed maar op het laatst toen hij het spel wo opstraten kreeg ik een error. dat haat ik errorskan iemand me helpen plz? Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hey We kunnen je moeilijk helpen als we niet weten wat voor error het is, zou je misschien met Print Screen er een foto van maken, zodat wij kunnen zien wat voor error het is. Als je de screen genomen hebt moet je hem even in paint zetten en dan opslaan als Jpeg. Om het plaatje hier neertezetten moet je naar Imageshack.us gaan, daar druk je op bladeren en dan zoek je jou plaatje om, daan krijg je een paar links en dan moet je de link pakken die voor Tumbnail for Forums 1. Succes. Reageren
gta fan man Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 hoi, dit is de error die ik krijg http://img218.imageshack.us/img218/41/naamloos2fn.png Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Aah, bedankt nu weet ik wat je probleem is, jij hebt versie 2 van het spel, en MTA kan alleen op versie 1.0 spelen, dus je moet je game even downgraden, in dit topic vindt je er meer info over. Downgraden. Van V2 naar V1.Als je San Andreas downgrade naar V1 heb je een paar voordelen. Je kunt nu bijvoorbeeld modden en MTA spelen. Als je deze patch installeerd, is je spel gedowngraded. Je kan de patch hier downloaden. Instaleer heb en dan kun je gewoon MTA spelen. Bewerkt: 18 mei 2006 door Typhoon Reageren
gta fan man Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ok bedankt nu start het spel wel op maar dan komt eerst dat filmpje en daarna komt er niks meer alleen maar zwart beeld Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Hey GTA fan man, Ik stel je een paar vragen om nog meer erachter te kunnen komen wat je probleem is. 1) Werkt San Andreas wel gewoon op je computer (probleemloos?)? 2) Heb je al eens problemen gehad met San Andreas? 3) Wat zijn jou specs (hier kun je achter komen door bij Start » Uitvoeren » dxdiag <invoeren>). 4) Is het downgraden gelukt? 5) Zijn al je drivers up-to-date? 6) Als je het spel speelt, heb je dan de DVD wel in je PC? Als je op deze vragen antwoord zou kunnen geven door middel van 1), 2) enz.. te gebruiken. Dan kunnen we je heel makkelijk helpen! Zo weten we nog meer Alvast bedankt en succes! Reageren
gta fan man Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 1.ja 2.nee 3. kan niet vinden wat je bedoel 4. ja 5. wat bedoel je en welke ik neem aan dat je bedoelt allemaal updates, welke dan? 6. hoeft niet ik doe hem altijt gewoon in de cd-rom speler doei Reageren
ACID Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 dit zou het probleem kunnen zijn, want volgens mij is sa een dvd dus volgens mij moet hij in de dvd-rom misschien heb ik je nu geholpen mvg. spacerune Reageren
RTS Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 1.ja2.nee 3. kan niet vinden wat je bedoel 4. ja 5. wat bedoel je en welke ik neem aan dat je bedoelt allemaal updates, welke dan? 6. hoeft niet ik doe hem altijt gewoon in de cd-rom speler doei Met 5. bedoelt Ruurd31 waarschijnlijk of je drivers van je videokaart wel up to date zijn. Reageren
gta fan man Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 het werkte niet nu kan hij het niet eens lezen dat zegt de computer dat ik de cd erin moet doen(in het engels dan) dus........weet je nog iets wat de fout zou kunnen zijn Reageren
gta fan man Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ik heb veel geprobeerd maar niks werkte iets er beters toe heb je nog een idee om het wel te laten werken???? Reageren
Joriz Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Vertel dan is iets meer over je probleem. Wat voor foutmeldingen krijg je? Sinds wanneer krijg je die? Is er toen iets veranderd aan je pc? etc... ? Reageren
gta fan man Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) ik heb het al eens laten zien wat de error is dat was dit maar dat probleem is opgelost wand toen heb ik iets gedownload wat iemand me gewezen had. ik heb ook ergens uitgelegt dat ik toen zwart beeld krijg naar het voorfilmpje en dan loopt de computer vast dan kan ik dat niet meer afsluiten. ik heb een keer dit opgestart voor dat we weg gingen thuis en toen heb ik dat laten staan maar toen ik trug kwam was er het zelvde nog steets hier nog een uitgebrijt uitleg naar dat probleem vandit: naar dat ik dat probleem had opgelost dankzij iemand ging ik hem opstarten. toen kwam eerst dat klijn schermje van mta:sa met daar onder "non stop playing with yourself" dan komt dat cdtje rond te draaien bij de muis, dan start het op en dan komt dat R* gespoten en dat filmpje(ik heb het alenbij geprobeerd om een keer dat filmpje af te laten draaien en over te slaan het werkte allenbij niet) nou naar dat filmpje blijft het dus zwart beeld en zwart beeld en zwart beeld en zwart beeld en zwart beeld en zwart beeld en zwart beeld...............ga zo maar door ja en dan loopt de computer vast als ik op een toets druk van.....hou noem je dat teken.... dat naast de linker control het teken van windows.als ik daar op druk dan gaat die raar doen dan kan ik niks meer doen en dan loopt de computer vast ik hoop dat je er iets aan heb en je me kan helpen Bewerkt: 26 mei 2006 door gta fan man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.