malukub0oy Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) ik hou persoonlijk niet van Offspring alleen ik moest een pic va offsrping maken voor een vriend met het offspring logo. dus ik dacht ik kan hem hier op GTA-Forum ook even laten Showen nou:Rate Please:PHoe heb ik het gedaan.1. renderen.2. gloed er om heen.3. soort brush er van maken.4. gloed. om de logo zelf (doodshoofd)5. Name erbij. Name settings:ik doe alleen mijn eigensettings dus ik zeg alleen Hoe..1. Achtergronds schaduw.2. Gloed. En Klaar Is Kees. Bewerkt: 17 mei 2006 door malukub0oy Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik heb (tot nu dan) echt nog nooit van OffSpring gehoord, dit is mijn eerste keer. Maar het is een mooi logo geworden. De tekst past er qua lettertype en kleur goed bij. Zelf zou ik de achtergrond nog een tikje zwartje gemaakt hebben, zodat het doodshoofd en de tekst er beter uitspringen. Maar voor de rest ziet het er heel goed uit, en je krijg er van mij ook een mooi cijfertje voor, namelijk een 7.8! *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Reageren
malukub0oy Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik heb (tot nu dan) echt nog nooit van OffSpring gehoord, dit is mijn eerste keer.Maar het is een mooi logo geworden. De tekst past er qua lettertype en kleur goed bij. Zelf zou ik de achtergrond nog een tikje zwartje gemaakt hebben, zodat het doodshoofd en de tekst er beter uitspringen. Maar voor de rest ziet het er heel goed uit, en je krijg er van mij ook een mooi cijfertje voor, namelijk een 7.8! *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Ty Goede Picmaker:P Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Wat is er allemaal aan gedaan want ik zie niet echt veel veranderingen. Zou je dat er misschien bij kunnen zeggen dan kunnen we het beter raten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.