Froodooo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Onderwerp: Spiderman Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel als je kan (schiet op!) Wie durft de strijd aan tegen Numero 3? Bewerkt: 19 mei 2006 door Froodooo
Dizzee Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Numero 1 misschien? Als je wil, lever ik hem morgen in Bewerkt: 17 mei 2006 door Dizzee
Froodooo Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Woops, sorry, een beetje laat gereageerd. Ja, natuurlijk mag je, lekker uitdaging dit! Mijn sig komt na die van jou, dat mag ik toch wel vragen als lagere op de lijst?
Dizzee Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ok, leuk Hier is mijn signature: Veel succes froodoo
Froodooo Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Oke, ik denk dat ik ga verliezen, maarja, jij staat niet voor niets op #1, Dizzee... Mijn Sig heeft ook een heel andere stijl, en dan gaat het er ook om van welke stijl je houdt... Froodooo Dizzee Succes Diz, stemmen is t/m 21 mei.
Damos Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hmm Mijne gaat naar dizzee die is iets mooier
Rullez Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 de mijne gaat ook naar Dizzee die ziet er beter uit
RonaldVC Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Ik vind beide echt heel mooi gemaakt. Nou goed, daar gaan we.. Die van Froodooo is heel apart, ik vind de render echt heel mooi in de sig verwerkt. De achtergrond is goed gelukt (is dat gewoon met een patternfilter, hier en daar weggegumd?), alleen toch wel een beetje leeg, maar ook weer niet. Snap je, het oogt leeg, maar als je goed naar de details kijkt heb je echt veel effecten in de achtergrond verwerkt.. De tekst vind ik een minpuntje, het font en de plaats zijn geslaagd maar die vage waas eromheen bevalt me niet zo.. De signature van Dizzee is zoals gewoonlijk heel erg mooi. Die render is prachtig (zelf gerenderd?), en is heel mooi in de signature verwerkt. Door al die effecten heb je heel goed diepte in de signature gecreërd, echt . De tekst is leuk gedaan, jij bent één van de weinigen die altijd de tekst goed weet te verwerken in een sig.. Het enige wat misschien in mijn ogen anders kon is het contrast, ik vind hem ietsje te scherp.. Moeilijk dus.. Maar uiteindelijk gaat mijn stem toch naar Dizzee, een lekker duistere signature. En het idee van een "evil Spiderman" bevalt me ook wel. Succes nog jongens. Bewerkt: 19 mei 2006 door RonaldVC
Dago58x Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Nou voor de mooiste sig kies ik Dizzee..!! Het is heel erg mooi gemaakt die van Dizzee De Kwaliteit ,Render, Lettertype..!! Dus darrom stem ik op Dizzee
SamShine Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Froodooo heeft zich er te makkelijk vanaf gemaakt. Probeer meer effecten toe te voegen! Dizzee heeft een leuk spectakel gemaakt, vandaar gaat mijn stem naar hem!
Merticus XVII Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Prachtige sig Dizzee, jij ook Froodo Ik vind Dizzee De zijne enorm prachtig, hopelijk maak je ook een tut van deze want ik wil zeker dit effect uitkomen. Froodo zijne komt tegenover Dizzee zijne simpel over Mijn stem gaat naar Dizzee voor zijn enorm mooie effecten Merticus XVII
King Room Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Weer een mooie battle te gaan!! Dizzee & Froodooo, 2 goede kunstenaars! Dizzee: De signature van Dizzee is heel mooi! Mooi van kleur eigenlijk is alles mooi Alleen heb je Lens Flare iets te licht gedaan.. Als dat minder was, was die helemaal Perfect geweest! Froodooo: Ook een mooie signature! Lekker Rustig van kleur en een mooie render! Alleen vindt ik het jammer dat je hem aan de rechter kan een beetje te leeg hebt Alleen een tekst die heel mooi is geworden! Super! Maar uiteindelijk kan ik maar één kiezen! Dus mijn stem gaat uit naar!! [/font] Dizzee ..Correctie Dizzee MvG. Room
Slimm Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Battle afgelopen, winnaar Dizzee. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij Froodooo. Closed.
Recommended Posts