Jump to content

Grand Theft Auto Special Edition (ps2)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voordat iemand erover begint, met de zoekfunctie kon ik niets vinden

>>> Lees eerst dit <<<

hier heb je de (slechte) vertaling.

De Grand Theft Auto: San Andreas - Speciale Uitgave die Een van de best PS2 spelen ooit de heruitgave behandeling krijgt.

Door Jeremy Dunham 18 november 2005 - In het jaar sinds Rockstar de ongelofelijke Grand Theft Auto van Spel: San Andreas werd vrijgegeven, is veel ongelofelijke software gekomen en is gegaan voor de Playstation 2. Metal Gear Solid 3, God of War, The Shadow of the Colosses en Duivel Zou 3 hebbenen Kunnen Huilen die alle de limieten van onze verbeeldingen met hun uitstekende begrip en technici duwen en heeft standaarden en verwachtingen verdergegaan met zetten waarbetreffende een videospel zou moeten zijn. Natuurlijk verliet dat ons met een interessante vraag: "Met de vrijlating van Grand Theft Auto: San Andreas - Speciale Uitgave in het midden van dit het 'Hot Coffee' schandaal van zomer, hoe houdt het 2004 Spel van het Jaar van IGN nog steeds op vast?"

Het antwoord, niet verrassend, is nog steeds "enorm goed". Hoewel het spel dat zich niets nieuw door weg van inhoud voorkomt, insect knellen of plots (met de uitzondering zijnd dat het begraven "Hot Coffee" mini-spel nu) is verwijderd worden, het is nog steeds een uitstekende ervaring -- en behalve enkele extra die buiten de software toegevoegd worden zijn, blijft het onveranderd. Met dat in geest stellen wij voor onder een gewijzigde versie van de oorspronkelijke herziening die meer dan een jaar geleden met een paar specifieke veranderingen liep. Een: de totale mening van het stuk is een beetje verdraaid worden om de software van grote kwaliteit te weerspiegelen die sinds vrijgegeven worden is en Twee: wij hebben nu vermelding van de bonus extra omvate in het speciale uitgave pakket toegevoegd. Geniet van!

Ik ga rond de struik niet slaan. De Grand Theft Auto: San Andreas is onder de best Playstation 2 titels die ik ooit gespeeld heb. Het is grooter dan meest van de grootste RPGs, is meer verhaal dan de krachtigste avontuur titels en heeft bijna even vele mini-spel als de Mario Partij van Nintendo. Erbij heeft het een productiewaarde die tweede naar geen is, beroemt zich trouw naar '90s bronmateriaal met een angstaanjagende nauwkeurigheid en verzorgt meer uren van vermaak dan alle vorige Voorname Diefstallen Auto's combineerden. In kort, het is een geweldig oneindig meesterwerk van een spel -- en een die nooit slachtoffer naar een over-overdrijving van zijn verhevene status vallen zal. Het is nog steeds een de definiërende stukken van software voor het succesrijke tweedejaarsstudent systeem van Sony en het is bijna onmogelijk een Playstation 2 bibliotheken zonder het voor te stellen zich.

Nu besef ik dat met een verklaring zoals dat, verlaat ik veel verwachtingen op de tafel. Onmiddellijke vragen van lange GTA spelers (en haters) willen geen twijfel oppervlakte aangaande welke soort van problemen Sankt moet Andreas hebben. Stotter de framerate nog steeds? Is knal-in en tekent afstand nog steeds een kwestie? Zijn er ene botsing moeilijke situaties of andere grafiek gehad betrekking insecten? Zijn de geluidseffecten nog steeds tam door andere actie spel standaarden? Heb de AI ooit dom momenten of verricht niet de weg die u hem naar willen zou? En is het waar dat er absoluut geen formulier van online toneelstuk wat ook is? Om eerlijk te zijn, is het antwoord op alle die vragen een duidelijk ja. Maar een vlakke betere vraag zal vragen (en een die veel meer van een rechtstreeks inslag heeft) is, "Doe enig van de kwesties onderzocht boven echt afleid van de totale ervaring?" Kortom: De nr.

Maar hoe is die mogelijk? Is dat geen beduidend nummer van betreft voor een spel te behandelen? Zeker het zou kunnen klinken alsof dat het geval is wanneer zij alle samengepakte samen zijn zoals dat, maar in de praktijk het is bijna volledig onmerkbaar. Voor beginners de frequenties waaraan de grafische haperingen die worden vermeld boven verschijnen in vergelijking naar wanneer zij doen, is niet zo scheef, ben ik ongekunsteld verlaten. Erbij is er letterlijk zo dat veel om in het enkel-speler spel te ervaren dat het tekort van online functionaliteit door alles aan iedereen niet wordt gemist (terwijl de mindere geluidseffect kinken en andere voorstelbare kwesties volledig in de groei anders het spel worden belemmerd doet juist). De grote nieuwsgierigheid is natuurlijk slechts wat is het dat Sankt Andreas doe zo dat recht op de eerste plaats? Om instructie te zijn, is het het eerste spel dat ik ooit kan herinneren me dat die spelers vraagt te verwonderen zich over "Wat niet kan u doen" als verzete u tegen naar "Wat u kan?"

EDIT: In de herfst van 2006 komt in de VS een speciale editie uit van Grand Theft Auto San Andreas.

Deze special edition bevat:

- natuurlijk het spel GTA San Andreas

- GTA: San Andreas - The introduction: een prequel van 30 minuten die het echte

verhaal achter de GTA reeks vertelt.

- Sunday Driver: een documentaire over hoe het leven is als lowrider.

Je wagen ombouwen tot een echte lowrider,

maar er toch voor zorgen dat het legaal is.

Bron: Kik hier

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

idd een slegte vertalling :? snap er helemaal niets van.. wat probeer je hier nou mee te zeggen??

das San Andreas een superspel is dat zig niet zomaar aan de kant laat slaan wat de media ook beweert over dit spel.. dat was al bekend tog?? :engel::puh:

Geplaatst:

Hij bedoelt dat er een special edition komt, maar dan koop ik hem alleen als ie echte veranderingen heeft bijvoorbeeld in auto's en huizen. Maar ik snap de tekst ook niet.

Geplaatst:

Ik heb The Introduction al op internet gezien, maar weet iemand ook of de documentaire genaamd Sunday Driver ergens op het web is geplaatst?

Geplaatst:

Ja, die staat ergens op de site van Rockstar Games. Het is een kort filmpje over lowriders. Maar the introduction is veel meer, een half uur lange film over wat er gebeurde voordat CJ naar San Andreas kwam. The Introduction is te bekijken op www.video.google.com, en dan zoeken op San Andreas+Introduction.

Zoveel extra's zitten er dus eigenlijk niet bij de speciale editie. Je kunt het ook op internet bekijken.

Geplaatst:

Ik snap niet echt veel van de tekst. Je kan beter de tekst eigenhandig vertalen i.p.v. het in een vertaalmachine te stoppen. Gebruik NOOIT vertaalmachines van het internet, zeker niet om zo'n lange tekst te vertalen.

@ zonnet: Volgens mij bestaat die special edition al. De witte GTA-letters zijn op de cover goudkleurig.

1128596223.jpg

Geplaatst:

als dat als is

lijkt het me niks over al komt tegen woordig een speciaal editie uit en er blijkt gewoon dat er niks speciaal aan

is allen de kaft en meschien nog wat bugs gefixt maar dat is meestal anders

Geplaatst:
Met de vrijlating van Grand Theft Auto: San Andreas - Speciale Uitgave

Ik ga rond de struik niet slaan

Voorname Diefstallen Auto's

En is het waar dat er absoluut geen formulier van online toneelstuk wat ook is?

enz

heerlijk ... jij gemaakt mijn dag

Geplaatst:
idd een slegte vertalling :? snap er helemaal niets van.. wat probeer je hier nou mee te zeggen??

das San Andreas een superspel is dat zig niet zomaar aan de kant laat slaan wat de media ook beweert over dit spel.. dat was al bekend tog?? :engel::puh:

Voordat jij gaat zeuren over een vertaling van iemand, mag je zelf eerst eens even ABN typen.

Ontopic:

Komt er ook een PC versie van uit??

Geplaatst:

Voordat jij gaat zeuren over een vertaling van iemand, mag je zelf eerst eens even ABN typen.

Ontopic:

Komt er ook een PC versie van uit??

Rockstar heeft er niets over gezegd.

Geplaatst:

eigenlijk vind ik die versie een beetje overbodig omdat je dat filmpje al op het internet kan zien en sunday driver lijkt me niet zo leuk, ik vind dat rockstar een beetje achteruit gaat met al zijn remakes en limited editons van spellen, ze moeten gewoon een heel nieuw spel bedenken !

Geplaatst:

Hebben jullie wel naar de datum van dat artikel gekeken?

Het is geschreven in November 2005, en het gaat over de special edition die in Oktober 2005 in USA ge-released is.. Dit is dus echt oud nieuws...

Het is trouwens wel een erg mooie review van SA (6 pagina's), maar dan moet je niet die nederlandse vertaling hierboven lezen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...