Klokkie89 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ik weet dat er ergens een onderwerp hierover is maar ik kan hem nergens meer vinden en heb ook de zoekfunctie gebruikt!? wie van jullie weet hoe je die foto`s die je maakt met je fototoestel in San Andreas voor de playstation2 naar je PC kunt overzetten?? wat heb je hiervoor nodig?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hey Klok, Exaby aka Ewoud heeft er een tutorial over gemaakt. Deze vind je hieronder. Ik wens je veel succes daarmee! Ingame-foto's naar je PC overzetten-- Benodigdheden: - San Andreas disc. - Action replay max - Ps2 Save Builder - San Andreas gallery viewer - USB stick (ook andere dan de ARMAX-sticks werken) Voorbereidende stap: Pak de zip bestanden van Ps2 Save Builder en van San Andreas gallery viewer uit. Stap 1: Maak een foto in San Andreas met je foto toestel en save deze op je memory card. Stap 2: Haal je cd van San Andreas eruit en doe je cd van Action Replay Max in de lade. Herstart nu je ps2 en wacht tot Action Replay Max geladen is. Stap 3: Doe je USB stick in de usb ingang van je ps2. Kies in het start venster van armax voor Max Memory. Plaatje Stap 4: Klik in het start venster van Max Memory op My devices.Plaatje Als je hier ben selecteer je eigen memorycard.Plaatje Nu krijg je een lijstje met jouw save files. Selecteer San andreas en kopieer deze naar jouw usb stick..Plaatje Stap 5: Stop je usb stick in je pc En open het gedownloade programma ps2 save builder. Bekijk dit filmpje Stap 6: Open het gedownloade programma GTASAgv12. Klik op file en kies open. Open het galley bestand.. Klik met je rechtermuis knop op een image en kies extract all images. Sla het op in een willekeurige map. Nu kan je naar believen je images bewerken. note: je kunt niet een onbeperkt aantal foto's in 1x overzetten. 25 stuks is iig. gelukt. Probeer uit hoeveel zo voorkom je dat je foto's weg moet gooien. Note2: Je kan alleen maar foto's maken met het foto toestel ingame. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 okej thanx.. gaat ut zkr mee lukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.