sera Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Mijn probleem: telkens bij het spelen van een bepaalde missie (Tanker & Commander) crasht het spel en start mijn pc opnieuw op. Ik heb al op verschillende fora naar oplossingen gezocht, maar zonder resultaat. Een bluescreen met daarop de foutmeldingen krijg ik niet te zien, ook al schakel ik auto-heropstarten uit. Ik heb alle nieuwe drivers geïnstalleerd, zowel voor audio als video. Ook hardwareversnelling voor geluid via dxdiag.exe heb ik aangepast (werd mij aangeraden op een ander forum). Ik start de missie, speel even verder maar pc crasht telkens op hetzelfde moment. Zo raak ik niet verder in het spel natuurlijk... Ik speel de originele versie, zonder mods. Specs: Acer Travelmate 4650, Intel Centrino M 2.0 Ghz, GeForce Go 6600 64mb, 512mbDDRII RAM, 100 GB HD, Windows XP sp2 Reageren
killerfragger Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 wel dat is inderdaad vreemd ooit eens geprobeer om een systeem check te laten lopen op fouten in windos ? het kan zijn dat een programma problem veroorzaakt en daar door steeds crasht ander moet je eens op nieuwe installeren als dat niet lukt pro winods een op nieuwe teinstalleren anders weet ik het ook niet Reageren
Foxr Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Laat iemand anders de missie voor je spelen? Kan ook een fout in je savegame zijn of in je spel zelf, zodat die steeds op één punt blijft hangen! Reageren
killerfragger Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 nee dat lijkt me niet hij speelt het zelf en heeetf geen mod dus de fout zit ergens anders Reageren
Foxr Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Dat heeft daar niks mee te maken! Een savegame of de game zelf kunnen fouten bevatten, waardoor hij bij een bepaalde missie blijft hangen of bepaalde dingen niet meer lukken. Iemand die ik ken had dit ook bij een andere missie. Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Laat gewoon iemand anders hem spelen. Of download een Savegame die al iets verder is. Ik weet zeker dat je er dan geen last meer van hebt. Het kan misschien ook in je spel zijn, dan moet je New Game beginnen Maar probeer eerst een Savegame. Bewerkt: 17 mei 2006 door Giorgo Reageren
killerfragger Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 niet als je de orginal van de winkel hebt,. (heb je dat wel breng hem terug want de dvdrom is dan niet goed ) asl je niet de origanel heb ligt meschien daar het probleem . maar laten we er van uit gaan dat je de orinagel hebt en er dus fout op de dvdrom zit ga dan eens een van iemand anders lenen . heb het opgezocht deze probleem komen vaak voor bij kopie en zo Reageren
Foxr Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Beterweter, kan ook bij origineel... hoewel t bij kopieën wel wat vaker voorkomt. Ligt niet aan de DVD, meestal een foute installatie of andere bestanden/programma's waardoor het is veroorzaakt. Of gewoon lang iets gebruiken: invloed van spyware ed, daardoor kunnen ook bestanden beschadigd raken. Reageren
killerfragger Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 sorry hoor maar op een dvd kan niet mee veranderde want het is geen rewriter dus je kan niks meer aan de dvd veranderen dus dan zal hij wel beschadigde zijn maar van spyware damage op ander programma,s die je spel kan infecteren heb ik nog nooi van gehoord en mijn pc zitt volle me spyware altijd maar dat heb ik nog nooit meegemaakt Reageren
Foxr Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Heb ik ooit gezegt dat de DVD verandert? Als je t niet weet, moet je ook niet door blijven zeuren. Zoals je hopelijk weet, is het spel op de PC geïnstalleerd. Daarom zeg ik ook dat bestanden op z'n PC beschadigt kunnen zijn, of er invloeden van andere zaken een rol spelen. Ik heb t niet 1 keer over een kapotte DVD gehad. Overigens bestaat het wel, dat spy-ad-ware bestanden kunnen beschadigen, evenals virussen. En ook processen kunnen beïnvloeden. Ik ga hier ook niet meer op in, het lijkt me meer dat je gewoon zin hebt om anderen te vervelen met je slimme ideeën (en het slechte lezen van andermans berichten!!!). OH, en nog 1 ding: Als zijn DVD beschadigt is, blijft het spel vaker hangen, en niet steeds maar op 1 punt. Bewerkt: 20 mei 2006 door Foxr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.