Nemean^inf Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Kheb nu een gameboy advance gekocht. Met de game Crystal. Nu heb ik een vraag, ik zie zoveel pokemons, maar er een paar vangen ho maar. En waar kan je dan die pokebals kopen? Lol, kweet misschien kinderachtig? Maar kvond het wel leuk. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Die pokeballs kun je kopen bij winkeltjes genaamd Mart. En als je de pokemon goed verzwakt hebt, dan gooi je een pokeball, en is ie zou goed als gevangen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hoe heette die pokeballs? En ik heb hem totaal uit geput is dat slecht? Reageren
SamShine Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ze heten gewoon pokebal, en betere versies 'multi pokebal' bijvoorbeeld! (Pokemon al eeuwen niet meer gespeelt!) En als je ze volledig verzwakt zijn ze dood, en kun je ze niet vangen! Zorg dat ze altijd een beetje HP over hebben! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hoe knip je zo'n boompje weg? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Volgens mij moest je dat met een pokemon die de move cut kent. Ikzelf heb dat spel niet, dus je moet maar even kijken waar je die move vandaan moet halen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Zijn er nog tips of cheats ofzoiets? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Even een kleine vraag, Ik heb een kleine iritatente boom, die beweegt hoe haal je die weg? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Daar heb je een soort van water voor nodig. Volgens mij moet je dan eerst de gymleider van de vorige stad verslaan, dan krijg je ergens dat water. Dan ga je naar die boom en dan valt ie je aan, nu kan je twee dingen doen: hem doden of vangen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ah ok, bedankt. Waarom huilt die ene trainer? Die alleen houdt van lieve pokemons? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Omdat je die verslagen hebt, dan gaat ze huilen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Lol, ok dan. Eerst die boom maar is verslaan, dan zie ik weer verder. Wanneer evalueert mijn cindaquil weer? Want kzit nu op level 31. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hehe, hij evalueert als het goed is op level 36. Ja, ik heb pkmn Silver, wel leuk maar ik speel het niet meer zo veel. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Welke pokemon game is het oudst? En welk het nieuwst? Even zo rijtje wil ik even weten. Reageren
SamShine Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Oudste is Red en Blue... En de nieuwste is volgensmij Firered en Leafgreen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.