Jump to content

pimp my ride vs de grote beurt

pimp my ride vs de grote beurt  

37 leden hebben gestemd

1. 1. welk programma vind jij beter en waarom

• pimp my ride
      35
    • de grote beurt
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Pimp my ride is 10keer beter, want De grote beurt pimpt niet alles, zij doen meestal de buitenkant en niet de binnenkant. En sommige auto's zijn nog lelijk ook.

Pimp my ride is gewoon te vet!!! :Y

Bewerkt: door killerfist
Geplaatst:

Ik heb gestemt op pimp my ride.

Ik vindt dat ze in dit progamme de auto's veel mooier tunen.

Ik vindt het ook erg leuk dat Xzibit in dat progamma zit. :)

Geplaatst:

PMR en DGB zijn niet met elkaar te vergelijken!! DGB heeft een veeeeeeeeeeel kleiner budget dan PMR en hun MTV.

Geplaatst:

Pimp my Ride,

DGB is nep :t Ik vind meestal eerder dat ze de auto verneuken als eerst, ze doen daar wijs, maar ze weten er haast niks van af, en soms zitten er achterlijke Tunings bij, daarmee bedoel ik dat verneuken.

Pimp my Ride, is veel beter, ze hebben er verstand van, grappig om naar te kijken, en natuurliek X to the Z :D

Geplaatst:
ikke vind de grote beurt daar gaan ze gewoon een een stapje verder

Daar ben ik het niet mee eens, ze gaan niet echt een stapje verder, Pimp My Ride doet veel meer, ze geven ook hoger budget e.d. uit, als je die auto's ziet. DGB maken ook wel chille auto's maar ze kunnen niet tegen PMR op.

Geplaatst:

Pimp My Ride is gewoon vele beter, zij pimpen echt alles maar echt alles. En ze hebben ook de meest geschifte ideeën.

Geplaatst:

Het budget van Pimp My Ride is +/- 20.000 tot 25.000 dollar.

Dat van De Grote beurt zal +/- 8000 zijn.

Maar West Coast Customs die doen ook Iedereen he. Met iedereen bedoel ik Bekende Amerikaanse Sterren.

En Die garage van De Grote Beurt dat is eigenlijk gewoon een 'garage', Daar kunnen 'gewone' mensen ook aankloppen

Stem: Pimp My Ride

Geplaatst:

Ik vind de Grote Beurt echt een nep programma. Overduidelijk een aftreksel van Pimp My Ride.

Bovendien erger ik me mateloos aan die Jorinde. Ze doet zo over enthousiast, gewoon niet tof meer :puh:.

Xzibit weet altijd een komische draai aan Pimp My Ride te geven en bovendien tunen ze de auto's veel mooier zoals Mazzeltje al zei.

Mijn stem gaat dus naar: Pimp My Ride

Geplaatst:

Ik heb ook gestemt op Pimp My Ride.

Waarom?

Omdat bij Pimp my Ride veel uitgebreider word gedaan, schermpjes, navigaties etc. daar hou ik persoonlijk van. Ook hebben ze altijd een verassing aan het einde en pimpen ze die auto's van top tot teen.

@Zonnet, ze pimpen bij de DGB echt niet een stapje verder. Dit is is gewoon simpeler dan wat ze bij PMR doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...