Jump to content

pimp my ride vs de grote beurt

pimp my ride vs de grote beurt  

37 leden hebben gestemd

1. 1. welk programma vind jij beter en waarom

• pimp my ride
      35
    • de grote beurt
      2

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind de Grote Beurt echt een nep programma. Overduidelijk een aftreksel van Pimp My Ride.

Bovendien erger ik me mateloos aan die Jorinde. Ze doet zo over enthousiast, gewoon niet tof meer :puh:.

Xzibit weet altijd een komische draai aan Pimp My Ride te geven en bovendien tunen ze de auto's veel mooier zoals Mazzeltje al zei.

Mijn stem gaat dus naar: Pimp My Ride

Je haalt de woorden uit mijn mond! Helemaal mee eens dus.

Geplaatst:

Ik kies voor Pimp My Ride. De Grote Beurt is gewoon gepikt. En ze pimpen ook nog niet eens alles, alleen de bumpers en wat grills en side skirts, ja en een paint job. Pimp My Ride doet ook echt alles.

Geplaatst:
Pimp My Ride is gewoon vele beter, zij pimpen echt alles maar echt alles. En ze hebben ook de meest geschifte ideeën.

Zelfde mening. Met een toevoegin:PMR Heeft een veel gezzeligere sfeer.

Geplaatst:

Pimp My Ride! De grote beurt is gewoon nageaapt. Ik vind ook dat ze in amerika ook gewoon mooiere auto's hebben enzo.

Geplaatst:

Ik heb vanochtend Pimp my Ride UK gezien. Het is opzich wel leuk, alleen in Pimp my Ride USA gaan ze gewoon nog weer verder kwa Rims, geluidinstallaties etc. etc.

Geplaatst:
Ik heb vanochtend Pimp my Ride UK gezien. Het is opzich wel leuk, alleen in Pimp my Ride USA gaan ze gewoon nog weer verder kwa Rims, geluidinstallaties etc. etc.

En die Whiteboy die het presenteerd doet zich voor als een neger Gangster Style.

En ze bouwen de autos vetter om dan DGB

Geplaatst: (bewerkt)

Haha pimp my ride ftw!

De grote flop (Een betere naam mag dit na aap programma niet hebben) is gewoon een zielige nederlandse versie van pimp my ride. Heel stoer een auto "pimpen", jaja want ze hebben er een "verlagings set" opgezet. Volgens mij heet dit nog steeds body kit. Een groot verschil tussen pimp my ride en de grote flop, west coast customs maken de mooiste auto's ter wereld. En de grote beurt verneuken die auto's alleen maar. Bij pimp my ride pimpen ze auto's voor duizende euro's. Ik heb zelfs een aflevering gezien waar ze een hele nieuwe auto kochten en die helemaal pimpten, nou dat doet de grote beurt niet na. Die "Verneuken" voor enkele honderden euro's.

Naja geen gezeik

PMR.

[EDIT]

Pimp my ride UK is dom. Ook een na aap ding van de echte.

Die gast die het presenteerd en echt een uber wigger. xD

Altijd zit hij met z'n handen domme gebaren te maken en shiit. Moet je maar op letten. :schater:

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

Maar ik weet één ding dondersgoed. Als jullie opgegeven zouden worden, dan zou je razend blij zijn met een nieuwe auto.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...