Jump to content

gta sanandreas met 2 players?

gta player

Recommended Posts

ik heb nog een gerugt gevonde:

Edit:

Er gaat het gerucht de ronde dat San Andreas misschien met z'n tweeën te spelen is!

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

There's so much more to be revealed - There's even talk of a top-secret two-player mode.

- GamesTM Issue 24

--------------------------------------------------------------------------------

Wil dit misschien zeggen dat je het met z'n tweeën kunt spelen op de PS2? Ze zeggen wel "dat het de ronde gaat", maar is dit ook zeker?

Feit is wel dat ze Vice City gemaakt hebben in 12 maanden, en San Andreas straks in 24 maanden. Zegt dit iets?

San Andreas zal daarentegen ook 5 keer zo groot zijn als z'n voorganger, misschien is dit de reden?

Vice City is het best verkochte spel ooit, een vervolg op het revolutionaire GTA3. Misschien hebben ze alles op alles gezet en er toch een 2-spelers-modus in gebouwd?

Het is wel zeker dat San Andreas NIET online speelbaar is, maar dat zegt niets hierover! Zou het dan toch kunnen?

Ik zelf denk het niet, maar er zijn ook mensen die er anders over denken. Het stond immers wel in een tijdschrift, en niet elk gerucht komt daar in

je kunt het zelf lezen op:

http://www.gtacrime.nl/

ik heb nog een site gevonden waar je het kunt lezen:

http://www.gta-sanandreas.com/

Bewerkt: door gta player
Delen op andere websites

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta player

8

• Spike

8

• killerbee

5

• Joriz

4

ik denk dat je gewoon een speciale modus heb dan dat je met zijn 2 kan spelen en dat je dan geen missies kan doen en alleen op de stukken kan komen die je hebt unlockt

edit: als je 2 player kan doen tenminste

Bewerkt: door killerbee
Delen op andere websites

GTA San Andreas is een singleplayer spel.

Dat is reeds bevestigd.

Mischien kan je wel zelf met meerdere characters spelen.

Zodat je ze mischien moet unlocken.

maar het kan altijd nog zijn dat dat er wel in komt R* kan hebben gezegt dat het er nie in komt maar mischien willen ze ons wel verassen door het er wel in te doen het was bovendien in een magazine gezet dus heb hoop :D :rolleyes:

Delen op andere websites

ik nog wa nieuws over de 2 player mode:

SAN AN: MULTIPLAYER MODE RAISES ITS HEAD

San An to feature PvP or co-op action?

11:17 Well the story has finally broken with the latest dark rumours circulating around the web that San Andreas, the mighty Rockstar's latest epic instalment of its all-conquering GTA series, will feature a multiplayer component.

What it is and what it might do is still the cause for much speculation. Online seems unlikely given the scope of the single-player game, but a player versus player component or possibly even a co-operative mode would seem the likeliest features to us.

Still it's stunning news no doubt and finally we can break our radio silence as we've been aware of this story and these rumours for at least a week. As you'll have no doubt noted, we were down at Rockstar on Friday (for a full report see here) looking at San An's second city San Fierro and it was a point we had no hesitation in raising with Rockstar.

Our question "Is there an online mode for the game?" was met with a flat denial of "No". Our follow-up, "So is there any kind of multiplayer component for the game?" was also met with a similar stone wall "No", and there, for the moment, we had to let the matter rest.

Yet our journo instincts still bristled.

It's no surprise to find Rockstar has been playing its cards close to its chest on this one. If the rumour is true and our suspicion is that it is, a San An multiplayer mode would be the cherry on the icing on San An's considerably large cake and further cement its place as the hugest PS2 game this year.

Further calls to Rockstar this morning were also met with a "we cannot confirm or deny this story."

More on this one as it erupts.

Also considering the rumors about a 2 player mode from GamesTM and the Box Art discoveryof mine.

It seems very likely!

www.computerandvideogames.com

Delen op andere websites

Ik vind ook dat het daar niet bij GTA om te doen is: ik bedoel daar mee dat ik het spel bijvoorbeeld niet opeens negatief ga beoordelen als er geen multiplayer mode in zal zitten. Dan koop ik wel n ander spel :puh:

GTA is retevet, misschien zou n dergelijke mode alleen maar de magie van het spel te niet doen. Denk er s over na.

Cheers

Delen op andere websites

ik heb op: http://www.gtacrime.nl/ gelezen

dat het zeker is dat er een 2 player mode is!!!!!

Nadat de online multiplayer geruchten door Rockstar de doofpot in was gestopt, hebben magazines gezegd dat er een 2-player zal zijn, een co-operative mode. Hier is de informatie:

SPOng.com bezocht Rockstar gisteren voor een demonstratie van San Andreas, en ze besloten de multiplayer geruchten te volgen. Nadat ze van Rockstar hetzelfde hadden gehoord, hebben ze het toch voor elkaar gekregen om nieuwe info voor ons te verzorgen:

Er zal een co-operative mode zijn voor 2 spelers. Tijdens het spel is er een scene waarin CJ een meisje red uit een brandend gebouw. Na deze act wordt ze je vriendin, en ook een 2e karakter. De meeste Co-op actie vindt plaats in auto's, waarbij player 1 rijdt en player 2 schiet (hoe tof wordt dit jongens). Als de co-op is geopend, zullen er missie's beschikbaar zijn voor 2 spelers op de map (dus een grote L bijv als in GTA3 voor Luigi)

Wat er nog meer komt: een heleboel 2-player minigames in San Andreas. Helaas kon SPOng geen specifieke details krijgen op het moment, maar er is wel zekerheid over de 2-player mogelijkheid!

Dit zijn de feiten:

- Dedicated 2-player is mogelijk in San Andreas.

- CJ zal een meisje redden uit een brandend huis, en zij wordt je vriendin, en die kan je spelen.

- Co-operative features zoals player 1 die rijd en player 2 die schiet, en meerdere minigames.

- Als deze mode is enabled, zullen iconen voor 2-player missie's zichtbaar worden op de map.

Dit betekent een totaal nieuwe ervaring. Als je dit toevoegd bij de grote staat San Andreas en dus ook de 3 steden, is Rockstar ver boven het mogelijke gegaan!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...