Jump to content

gta sanandreas met 2 players?


gta player

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta player

    8

  • Spike

    8

  • killerbee

    5

  • Joriz

    4

ik vind het zwaaaaaar relaxt gwoon :D

Let op!

Dit allemaal is nog NIET officieel bekend gemaakt door Rockstar, maar het is wel zeer waarschijnlijk! je kunt van iets dergelijks uitgaan. Verdere details komen zodra ze er zijn!

dat stond er !, dus je eigen niet zo druk maken, maar als je mp enable doet kan je een meisje bestuuren of zo iets, en dat kan je volgens mij gewoon uitzetten dat gewoon de computer het bestuurd, dus ja eigelijk wil ik dat zo houden, hou niet van mp op consoles wel pc ;) :lol: :D .

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

weet ik staat bij let op.

maar ik geloof het wel ,ze kunnen zelfs voorbeelden noemen.

bijv. 1 rijden

2 schieten

hahahah kijk nu maar is op de site bij die reacties haha dan zul je niet meer van lachen. r* heeft duidelijk gezegt er komt geen mp in sa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus dat is helemaal waar !, ik blij jullie niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof het pas als jos of milio daar iets zegt en dat is niet dus waar moet ik bang voor zijn?

hier stond pas geleden ook op de site no jets en die zijn er ook dus waarom zou ik jouw geloven en die mensen van die site niet

Bewerkt: door gta player
Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof het pas als jos of milio daar iets zegt en dat is niet dus waar moet ik bang voor zijn?

hier stond pas geleden ook op de site no jets en die zijn er ook dus waarom zou ik jouw geloven en die mensen van die site niet

.... die mesnen van die site die draaven door door sommige k*t nederlanders die lullen te veel . meer zeg ik niet :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

dit begint nu een beetje nutteloos te worden laat me het gewoon even simpel zeggen:

ER KOMT GEEN MULTIPLAYER OF CO-OP IN GTA VOLGENS ROCKSTAR DUS VERWACHT HET OOK NIET!

duidelijk? mooi :rolleyes:

Bewerkt: door Q Dude
Link to comment
Delen op andere websites

dit begint nu een beetje nutteloos te worden laat me het gewoon even simpel zeggen:

ER KOMT GEEN MULTIPLAYER OF CO-OP IN GTA VOLGENS ROCKSTAR DUS VERWACHT HET OOK NIET!

duidelijk? mooi :rolleyes:

heel duidelijk ik hou er mee op met die mp die komt voor 100% niet in sa!!!!! :D topic close plsss

Link to comment
Delen op andere websites

het kan ook dat ze dit als laatste bekend maken omdat dit dan een van de grootste verandering is en dat ze het als een verassing willen houden voor ons

iedereen kan nee zeggen maar ja bedoelen dus R* ook we zullen moeten w88 tot R* het zegt of tot wanneer we het spel hebben :ph34r: ( :unsure: :jorizsign: :unsure: )

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben hierover nog geen bevestiging van Rockstar.

Ze doen hier heel vaag over.

en als ze er vaag over doen proberen ze het te ontkennen om het geheim te houden (hoop ik) ALS het erin zit word het zeker vet samen met je maat een beetje door sa cruisen of kijken wie er het eerst met een fiets de berg op is :D

maarja nu nog hopen dat het erin zit nog 15 dagen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...