Tim14 Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 ik geloof het pas als jos of milio daar iets zegt en dat is niet dus waar moet ik bang voor zijn?hier stond pas geleden ook op de site no jets en die zijn er ook dus waarom zou ik jouw geloven en die mensen van die site niet .... die mesnen van die site die draaven door door sommige k*t nederlanders die lullen te veel . meer zeg ik niet :angry: Doe rustig man!! nederlanders zo maar uit schelden je bent zeker een belg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 ik geloof het pas als jos of milio daar iets zegt en dat is niet dus waar moet ik bang voor zijn?hier stond pas geleden ook op de site no jets en die zijn er ook dus waarom zou ik jouw geloven en die mensen van die site niet .... die mesnen van die site die draaven door door sommige k*t nederlanders die lullen te veel . meer zeg ik niet :angry: Doe rustig man!! nederlanders zo maar uit schelden je bent zeker een belg :angry: wat nou k*t nederlanders man als je ons haat waar voor kom je dan op deze site het heet niet voor niets gtagames.>>>NL<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 je moet niks hebben tegen belgen zelfs de kinderen zeggen nog u tegen iedereen!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 Niks tegen Belgen niks tegen Nederlanders , vrienden :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 omg nee, ben geen belg maar, had er eigelijk neer moeten zetten sommige dan, en ja kan zijn dat jij je eigen aangesproken voelt? :lol: maar excus daarvoor :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 (bewerkt) Heej gaan we nou weer ene potje zielig doen door elkaar een beetje af te zeiken hou gewoon allemaal je MOND effe dicht stelletje kleuters sorry dat ik het zeggen moet! :sick: Bewerkt: 15 oktober 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 Hou het gewoon vriendelijk en dan zijn we allemaal blij B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 eeuh gtagames.be werkt ook gewoon. Maar volgensmij wijken jullie erg van het onderwerp af dus ga back to topic want anders slotje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 ik wis dat er geen mp in kwam en wat die ik op gtacrime die mp mode was nep!! is bekent gemaakt dus er zal geen mp mode in sa zitten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 jawel ik dnek dat ie erin zit maja we zien ut wek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 Ik denk dat we maar beter tot 29 oktober kunnen wachten want de een zegt van wel en de andere van niet dus ik denk dat we beter even kunnnen wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 ik wis dat er geen mp in kwam en wat die ik op gtacrime die mp mode was nep!! is bekent gemaakt dus er zal geen mp mode in sa zitten . laten we gewoon w88 we zien het over anderhalve week wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 helemaal mee eens want gta sa komt toch niet eerder uit lekker w88 en je streesballetje bij de hand houden voor de gta sa stress Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.