Jump to content

gta sanandreas met 2 players?


gta player

Recommended Posts

ik geloof het pas als jos of milio daar iets zegt en dat is niet dus waar moet ik bang voor zijn?

hier stond pas geleden ook op de site no jets en die zijn er ook dus waarom zou ik jouw geloven en die mensen van die site niet

.... die mesnen van die site die draaven door door sommige k*t nederlanders die lullen te veel . meer zeg ik niet :angry:

Doe rustig man!! nederlanders zo maar uit schelden je bent zeker een belg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta player

    8

  • Spike

    8

  • killerbee

    5

  • Joriz

    4

ik geloof het pas als jos of milio daar iets zegt en dat is niet dus waar moet ik bang voor zijn?

hier stond pas geleden ook op de site no jets en die zijn er ook dus waarom zou ik jouw geloven en die mensen van die site niet

.... die mesnen van die site die draaven door door sommige k*t nederlanders die lullen te veel . meer zeg ik niet :angry:

Doe rustig man!! nederlanders zo maar uit schelden je bent zeker een belg

:angry: wat nou k*t nederlanders man als je ons haat waar voor kom je dan op deze site het heet niet voor niets gtagames.>>>NL<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heej gaan we nou weer ene potje zielig doen door elkaar een beetje af te zeiken hou gewoon allemaal je MOND effe dicht stelletje kleuters sorry dat ik het zeggen moet! :sick:

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...