BasMichel Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik heb gehoord dat je ook je gang kan kleden hoe doe je dat? Please helpp mij Reageren
Foxr Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Kan alleen door wat met de spel-bestanden te rotzooien? Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hey! Welkom hier! Je kan je eigen gang niet kleding aan doen als je dat bedoeld, je kan wel de kleuren van je gang nemen, bij de winkel genaamd Binco kan je veel groene kleding krijgen, dan lijk je net op je gang! Er is volgens mij wel een mod dat je gang members veranderen. Kan je even zeggen wat je precies bedoeld? Bedoel jij jezelf of je homies? Reageren
sarwish Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 meschien kan op www.google.nl daar kan je wel mods vinden en of je je gang kan veranderen zonder mod weet ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.