Jump to content

gta sa op je psp


libertycitypc

Recommended Posts

Hoe bedoel je zelfde manier?

Je hebt geen GTA SA op de PSP, je hebt wel een GTA Liberty City Stories, ze zijn nu ook bezig met GTA Vice City Stories, en veel mensen denken dat er ook nog een San Andreas Stories komt, maar er is nu nog geen GTA SA op de PSP en dat zal het ook niet komen, misschien zal er wel een GTA SA Stories komen maar dat is nog niet zeker, hier is wat info over GTA LCS:

Het gaat ongveer hetzelfde als de besturing e.d. op de PS2, alleen het spel GTA Liberty City Stories heeft een hele nieuwe verhaal lijn en dergelijke, het is dus een heel nieuw spel die zich in Liberty City (De stad van GTA 3) afspeeld. Op deze pagina van Wikigta.org vindt je heel erg veel info over GTA LCS op de PSP, kijk daar maar eens rond. ;)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

gaat dat op de zelfde manier ik heb ze trouwens alle twee legaal dus no problemo

help me aub

Je bedoeld waarschijnljk het topic van Grand theft auto Advance op je PSP. Dat was illegaal, dat mag volgens de wet en de gtaforum regels niet. Je mag het proberen om op je PSP te zetten, maar wij mogen helaas geen hulp bieden. Verder zijn er wel 2 gewone GTA's uitgebracht voor de PSP. De eerste is er al, de volgende volgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij iets anders bedoelt.

Misschien heeft hij San Andreas op de Computer en wilt hij het op zijn Psp zetten.

Je kan er toch ook Gifgames e.d. opzetten.

Maar dat gaat nooit lukken, San Andreas neemt zoveel ruimte in 4.9 GB dacht ik.

Als je zo een Memorystcik moet kopen, dat kost wel 500 -,

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan geen enkele SA op je PSP werkend krijgen. Aangezien dat de PSP zijn kloksnelheid niet heeft om SA te draaien. Met al die mogelijkheden. Verder zijn het ook gans andere bestanden.

Elke platform heeft zijn eigen codecs laat men zeggen waarbij het spel werkt.

Ook zie ik het nut niet in van dit topic. Dus vraag om er een slotje op te gooien. :slotje:

<< Niet eens met een slotje ----> Stuur me een PB >>

Link to comment
Delen op andere websites

geen slotje ik bedoel bijvoorbeeld de ps2 versie of de pc versie of misschien wel gta 1 of 2

als er een slot op komt he dan gaat pc modder uit het systeem

maticus doe niet dom als je hier de moderator niet van bent

anders gaan er domme dingen met jhe gebeuren

Link to comment
Delen op andere websites

geen slotje ik bedoel bijvoorbeeld de ps2 versie of de pc versie of misschien wel gta 1 of 2

als er een slot op komt he dan gaat pc modder uit het systeem

maticus doe niet dom als je hier de moderator niet van bent

anders gaan er domme dingen met jhe gebeuren

Waarom zou er domme dingen met hem gebeuren. Als moderator mag je overal ingrijpen als je dat wil...

Alleen doet hij het hier wel op een rare manier. :clown:

Maar als ik je goed begrijp, vraag je je af of het mogelijk is dat SA op de psp zou kunnen verschijnen?

Nou op dit moment niet, SA is veel te groot om op 1 umd-schijfje te krijgen. Misschien dat het later kan wanneer er grotere umd-schijfjes uitgebracht worden. Dus op dit moment gaat het nog niet nee...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je moderator bent, mag je wel vragen aan een G-mod en hoger om een topic te sluiten. En dit heb ik ook gedaan. Verder antwoord op jou vraag, Het is niet mogelijk om een PS2 versie op PC te laten draaien en omgekeert. En als het over SA gaat hoort het hier zelfs niet thuis.

Ik vind dit toch niet raar hoor, ik zeg dat het niet kan en leg het uit. En dan zeg ik dat ik het nut niet zie van dit topic en dat het mag gesloten worden. Vind ik toch niet raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...