Follow Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik had een paar dagen geleden GTA san andreas geinstalleerd maar de muziek in de auto oet het niet, ze staan er wel en ik had al een bestand aangepast die hier een een gepinde topic staat om het geluid te fixen maar dat werkt ook al niet, want kan ik nu doen? Reageren
King Room Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Probeer hem nogmaals te installeren! Heb je anders wel geluid of heb je het alleen in de auto? Als je het altijd hebt is misschien je geluidskaart kapot!! Het kan ook aan Windows liggen! Probeer 't progamma AudioDeck Klik hier voor de Link MvG. Room Bewerkt: 17 mei 2006 door Room Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Hey Follow, Ik denk dat ik het probleem weet. Room zegt het al: 'Opnieuw installeren'. Dat is waarschijnlijk de enige oplossing. Waarschijnlijk heb je tijdens de setup/installatie ergens opgeklikt dat je de radio in de voertuigen van San Andreas niet hebt. Dit neemt veel minder ruimte op je PC in, en misschien handig als je het spel wilt snel installeren. TIP!! Als het niet lukt, kan het ook zijn dat je drivers 'uit de tijd' zijn. Dat betekend dat ze eens opnieuw moeten worden geupdated. Als je de driver van je videokaart weet, dan kun je hem bij Google.nl wel opzoeken. Als je niet weet wat je driver is, dan kun je bij Start » Uitvoeren » dxdiag (invoeren). Nu krijg je allemaal dingen te zien. Je klikt dan op het tabblad Geluid en daar staat je driver en het apparaat type. Als het nog niet lukt, kun je altijd naar de computerwinkel gaan (oa Dixons) om te vragen wat er aan de hand is. Misschien kunnen hun dan erachterkomen wat er met je PC/geluidkaart is. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.