.Sharingan Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Rates ? Edit het was de bedoeling dat het Slechte Kwaliteit lijkt (was de Foto al ^^) Bewerkt: 17 mei 2006 door .Tales. Reageren
Le MrG Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hmm, ik vind hem wel leuk, maar de achtergrond vind ik niet zo heel mooi persoonlijk Ook zie ik rechtsonder dat de T zonder hoofdletter is Ik geef er een 7 voor Reageren
Juice Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Rates ? Die heb je volgens mij niet zelf gemaakt want die stond in het Graphics Aanvraag als ik met goed herinner.. Of ik ben dement De signature vind ik heel goed gelukt. En als ik mijn ogen tot spleetjes dichtknijp, zie ik volgens mij dat er een witte border omheen zit. Heb ik gelijk of heb ik gelijk? Ik geef je een 7,8/10 voor de signature. @ .Tales. hieronder: Nou dat is maar goed ook . Ik wil niet op 13-jarige leeftijd al dement zijn. Bewerkt: 17 mei 2006 door Juice Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 @ Juice je wordt niet Dement. Ik mocht hem van GizmO showen. En de Foto is iig Slechte Kwaliteit (webcam Kwaliteit) Reageren
King Room Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hij is wel mooi geworden ondanks dat die van slechte kwaliteit was! Ik vindt die lettertype er mooi bij staan..(Makkelijk en mooi) Heel goed gelukt!! Rate: 8.2/10 MvG. Room Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Bedankt voor de comments mensen. Ik heb inderdaad Tales toestemming gegeven deze signature te showen nadat hij dit heeft gevraagd. En ehh, is dit echt met de webcam gemaakt? Want de foto zelf was echt super groot. Klik Kijk maar, moet dan wel een erg goede webcam zijn. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ik vind hem mooi het gezicht en die wazigen achtergrond ook 8 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 @GizmO weet niet zeker. Zal wel es Vragen !! Reageren
ikt Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Je kan hem smoothen met ''Neat Image'' Zoek maar op Google. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.