Jump to content

Fraps werkt niet!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik had de nieuwe versie van fraps gedownload maar hij werkt niet....( Fraps versie 1.9D ) als ik op f9 druk dan doet ie niks.... help plzz

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien moet je deze even downloaden dit is versie 2.7.3, en hij is bedoeld voor o.a. Windows XP.

En staat dit niet wat verkeerd? :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dat probleem ook, met de nieuwe versie. Druk op F9, maar er wordt geen screenshot gemaakt! :bonk:

Weet iemand waar dat aan ligt, ben alles nagelopen, maar heb geen oplossing tot nu toe. :-(

Bewerkt: door Foxr
Geplaatst:

download dan een andere versie, ik had eerst limewire 9 nu heb ik limewire 4 PRO

soms moet je een stapje terug nemen om het beter te krijgen, downgraden van een psp is daar een goed voorbeeld van.

Geplaatst:

Heb je hem op hte bureaublad staan dat moet meestal.

En als het niet zo is installeer hem dan opnieuw

Geplaatst:

Hier staat F9 voor screenshot hoor, kun je instellen. Het is trouwens gelukt, in een spel, maar kan t niet ook gewoon nu? Dus dat ik ook buiten een game een screenshot maken kan? :?

Geplaatst:

nee, je kan fraps alleen gebruiken voor shooters als gta san andreas of counter strike bijvoorbeeld. Er bestaan wel programma's om dit op elk moment te doen(bv. camtasia studio). Indien je geïnteresseerd bent, laat het me weten;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...