Mania-92 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Elke keer als ik iets wil installeren (maakt niet uit wat) krijg ik een vaag bericht: Windows ® Installer. V 3.01.4000.1823msiexec /optie <vereiste parameter> [optionele parameter] Installatie-opties </package | /i> <product.msi> Hiermee wordt een product geïnstalleerd of geconfigureerd /a <Product.msi> Beheerinstallatie - hiermee wordt een product in een netwerk geïnstalleerd /j<u|m> <product.msi> [/t <transformlijst>] [/g <taal-id>] Hiermee wordt een product aangekondigd - m aan alle gebruikers, u aan huidige gebruiker </uninstall | /x> <product.msi | productcode> Hiermee wordt het product verwijderd Weergave-opties /quiet Stille modus, geen gebruikersinteractie /passive Zonder toezicht - alleen voortgangsbalk /q[n|b|r|f] Hiermee wordt het niveau van de gebruikersinterface ingesteld n - geen gebruikersinterface b - basisgebruikersinterface r - gereduceerde gebruikersinterface f - volledige gebruikersinterface (standaardinstelling) /help Help Opties voor opnieuw opstarten /norestart Niet opnieuw opstarten nadat de installatie is voltooid /promptrestart Vragen aan de gebruiker indien opnieuw opstarten nodig is /forcerestart Altijd de computer opnieuw opstarten na installatie Opties voor logboekregistratie /l[i|w|e|a|r|u|c|m|o|p|v|x|+|!|*] <logboekbestand> i - statusberichten w - niet-kritieke waarschuwingen e - alle foutberichten a - starten van bewerkingen r - bewerkingspecifieke vermeldingen u - gebruikersaanvragen c - oorspronkelijke parameters voor gebruikersinterface m - informatie over onvoldoende geheugen of kritieke fout o - berichten over onvoldoende schijfruimte p - eigenschappen van terminal v - uitgebreide uitvoer x - extra informatie over foutopsporing + - toevoegen aan bestaand logboekbestand ! - elke regel naar logboekbestand doorsturen * - alle informatie in logboekbestand opslaan, behalve voor opties v en x /log <logboekbestand> gelijk aan /l* <logboekbestand> Opties voor updates /update <update1.msp>[;update2.msp] Hiermee worden updates toegepast /uninstall <patchcode-guid>[;update2.msp] /package <product.msi | productcode> Hiermee worden updates voor een product verwijderd Opties voor herstellen /f[p|e|c|m|s|o|d|a|u|v] <product.msi | productcode> Hiermee wordt een product hersteld p - alleen als een bestand ontbreekt o - als een bestand ontbreekt of als een oudere versie wordt geïnstalleerd (standaardinstelling) e - als een bestand ontbreekt of als een gelijke of oudere versie wordt geïnstalleerd d - als een bestand ontbreekt of als een andere versie wordt geïnstalleerd c - als een bestand ontbreekt of als de controlesom niet overeenkomt met de berekende waarde a - alle bestanden worden opnieuw geïnstalleerd u - alle vereiste gebruikerspecifieke registervermeldingen (standaardinstelling) m - alle vereiste computerspecifieke registervermeldingen (standaardinstelling) s - alle bestaande snelkoppelingen (standaardinstelling) v - uitvoeren vanaf bron en lokaal pakket opnieuw in cache opslaan Het instellen van openbare eigenschappen [PROPERTY=waarde van eigenschap] Raadpleeg de SDK van Windows ® Installer voor meer documentatie over de syntaxis voor de opdrachtregel. Copyright © Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Delen van deze software zijn gedeeltelijk gebaseerd op het werk van de Independent JPEG Group. Als ik dan op ok druk sluit hij af. Hoe kan ik dit verhelpen? Bewerkt: 18 mei 2006 door Mania-92 Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ik denk niet dat hier heel veel tegen te doen is (ik kan het fout hebben, ik weet niet alles van PC's...). Als je op het moment programma's op je PC hebt staan waarmee je je PC kan 'schoonmaken', zou ik die allemaal een keer laten draaien, om te kijken of dat het probleem eventueel verhelpt. Zoniet? Dan zou ik niets anders weten dan windows opnieuw installeren (als hij dat doet, denk het wel, want dat gaat toch op een iets andere manier, bij mij in ieder geval). Succes! Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Je moet even kijken naar het eerste scherm dat je ziet als je je pc aanzet, dan staat daar vast iets bij van F4 systeemherstel ofzo. Dit is natuurlijk als je echt niets meer weet te verzinnen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Heb windows opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.