Jump to content

Probleem met frame rate & resolutie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hello, een paar maand geleden speelde ik GTA SA op mijn laptop (dell inspiron 8600) met nvidia geforce fx go 5650. En dat ging perfect met een resolutie van 1024 x 768.

Maar nu maanden later, een paar nieuwe formats later, installeerde ik het spel, en wou het spelen, wat me aan geen kanten lukte was de resolutie zetten op 1024x768, want ik had een ongelooflijke vertraging op mijn laptop, geluid en beeld begon te haperen. En soms zag ik die mannekes op straat in stukken, precies daje er doorkon zien, niet juist dus! Wat ik me nu afvraag, hoe in godsnaam is dit mogelijk? Het zijn identiek de zelfde video drivers dat geinstalleerd staan, maar wel een andere VERSE windows xp. Met de zelfde directx versie.

Hoe komt dit?

Grtz

Geplaatst:

In de tijd tussen dat je GTA eraf hebt gehaald en er weer op hebt gezet, zou het kunnen dat er wat met je PC is gebeurt waardoor San Andreas niet meer goed werkt op die resolutie. Dit kan gewoon per ongeluk zijn gegaan, daar kan je niks aan doen, maar aan het probleem is dan helaas ook niet veel te doen. Je kunt je PC eventueel scannen op virussen, of 'desinfecteren' met allerlei andere programmaatjes en kijken of hij het dan wel doet. Ook raad ik je het programmaatje RegCleaner aan, hiermee word je register weer helemaal schoongemaakt, en het werkt goed. Je kunt het hier downloaden.

Veel succes ermee, en ik hoop dat je PC het na het opknapbeurtje weer helemaal aankan! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...