Jump to content

zou er een update van vice en sa in een moete kome


koekkie

zou er een update van vice en sa in een moete kome ?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. zou er een update van vice en sa in een moete kome?

    • ja
      8
    • nee
      6


Recommended Posts

Je bedoeld dus nog een patch? Of een echte updat met nieuwe missie's enzo? Met nieuwe missie's enzo zou wel leuk zijn, maar ik denk niet dat dit zal gaan gebeuren, als ze nog iets willen uitbrengen voor VC zijn ze daar wel wat laat mee, en ik denk dat ze dit ook niet voor SA zullen doen. Ik denk niet dat het gebeurt.

R* zal zich nou helemaal focussen op GTA VCS, GTA IV en andere games, en niet op een update denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

In principe kan je GTA Vice City Stories beschouwen als "update"/"vervolg" op Vice City. Zelfde stad, nieuw verhaal.. Maar die komt alleen uit op de PSP. Misschien (hopelijk) komt het spel ook nog een keer uit op de pc of een console, maar de kans is klein denk ik...

Tja, en misschien maken ze (als het mogelijk is) in de toekomst ook nog een San Andreas Stories. Who can tell.... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze nog een ...Stories maken is het saai

Ze moeten weer eens wat nieuws verzinnen ipv LCS VCS en SAS, dat word dan langdradig en word saai

Ik sluit mij hierbij aan, gewoon weer lekker een nieuwe GTA, met een nieuwe stad, nieuw verhaal

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...