Jump to content

Map weg...


Nickonly

Recommended Posts

Hoi,

Ik mis de map "Streams" waardoor ik geen radio meer heb als ik rijd en dat is erg irritant.

En of dit wel of niet mag: Ik denk ik dit mag vragen omdat op Gtagames.nl allemaal andere backup bestanden stonden maar niet deze. En als het hier niet zou mogen dan zou het dus op de site dan ook niet mogen. Misschien kan iemand me die map in een bericht hier plaatsen of naar mij PM-en.

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nickonly

    13

  • Froodooo

    11

  • Typhoon

    4

  • Ruurd31

    4

Ik maak er wel een .rar bestandje van en upload hem wel. Het mag wel, alleen .exe files is verbden. Wat je ook nog kan doen is het spel opnieuw installren. Maar ik upload het wel voor je, momentje hé :)

Edit: De totale grote van de map Streams is 1,10GB. Dat is erg groot. Je kunt beter het spel installeren en trouwens is er ook geen enekele upload site waar je meer dan 1GB kan uploaden.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, dat is erg irritant. En opnieuw installeeren werkt bij mij ook niet aangezien ik nogsteeds een barst in m'n cd-rom heb zitten. Mischien kun je meerdere kleinere mapjes maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, dat is erg irritant. En opnieuw installeeren werkt bij mij ook niet aangezien ik nogsteeds een barst in m'n cd-rom heb zitten. Mischien kun je meerdere kleinere mapjes maken?

Dat kan niet. ALle bestanden bestaan uit meer dan 150 MB. Dat is niet te uploaden :(

Link to comment
Delen op andere websites

@ blackpearl11: Ik ken niemand in de buurt bij mij die SA heeft (sleeecht) en ik heb een beter iddee:

als iemand dat bestand naar mij wil sturen dan kan diegeen mij PM-en en dan geef ik m'n E-mailaderes en dan kan diegeen het mij mailen, en dan hoeft het ook niet geüpload te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal je niet lukken! Het kleinste bestand is 4 mb en de rest gaat van 30 MB tot 150 MB, het zijn 16 bestanden, dus met de msn snelheid zal je daar ongveer een week over doen denk ik. Msn is heel langzaam in die dingen, het zijn 16 bestanden, iemand kan ze ook uploaden maar ik denk niet dat iemand daar zin in heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik mis de map "Streams" waardoor ik geen radio meer heb als ik rijd en dat is erg irritant.

En of dit wel of niet mag: Ik denk ik dit mag vragen omdat op Gtagames.nl allemaal andere backup bestanden stonden maar niet deze. En als het hier niet zou mogen dan zou het dus op de site dan ook niet mogen. Misschien kan iemand me die map in een bericht hier plaatsen of naar mij PM-en.

Bedankt!

Ik wil best voor een paar bestanden de tijd nemen om het up te loaden. Als meer mensen dit dan gaan doen (allemaal een bestand), dan kun je sneller de hele map Streams krijgen. Ik ben nu bezig met de eerste file via deze uploadsite: http://www.sendthisfile.com/. Daar moet je je even gratis registreren, en dan kun je gratis files uploaden.

Een idee dit?

Edit:

De Files die we hebben:

- AA (Download link)

- ADVERTS (Download hier)

- CH (Download hier)

- CUTSCENE Download hier

- BEATS (Download hier)

- AMBIENCE (Download hier)

- CR (Download hier)

- NJ (Download hier)

- DS (Download hier)

- HC (Download hier)

- MH (Download hier)

- RG (Download hier)

- CO (Download hier)

- MR (Download hier)

- RE (Download hier)

- TK (Download hier)

Nickonly, het is belangrijk dat je de bestanden van Send This File snel download, want de download link bestaat maar 3 dagen!

De files die nog moeten

Update: Alles is nu klaar! :clown:

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik de volgende (leuk spel :) )

Ruurd, stop wacht ho even! Ik ben al een heel eind opweg, dus doe jij dan de volgende, dus CH?

Als je voortaan mee wilt helpen typ dan even welk je gaat doen... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...