Nickonly Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Hoi, Ik mis de map "Streams" waardoor ik geen radio meer heb als ik rijd en dat is erg irritant. En of dit wel of niet mag: Ik denk ik dit mag vragen omdat op Gtagames.nl allemaal andere backup bestanden stonden maar niet deze. En als het hier niet zou mogen dan zou het dus op de site dan ook niet mogen. Misschien kan iemand me die map in een bericht hier plaatsen of naar mij PM-en. Bedankt! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Ik maak er wel een .rar bestandje van en upload hem wel. Het mag wel, alleen .exe files is verbden. Wat je ook nog kan doen is het spel opnieuw installren. Maar ik upload het wel voor je, momentje hé Edit: De totale grote van de map Streams is 1,10GB. Dat is erg groot. Je kunt beter het spel installeren en trouwens is er ook geen enekele upload site waar je meer dan 1GB kan uploaden. Bewerkt: 18 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Hmmm, dat is erg irritant. En opnieuw installeeren werkt bij mij ook niet aangezien ik nogsteeds een barst in m'n cd-rom heb zitten. Mischien kun je meerdere kleinere mapjes maken? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Hmmm, dat is erg irritant. En opnieuw installeeren werkt bij mij ook niet aangezien ik nogsteeds een barst in m'n cd-rom heb zitten. Mischien kun je meerdere kleinere mapjes maken? Dat kan niet. ALle bestanden bestaan uit meer dan 150 MB. Dat is niet te uploaden Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Je kan aan een vriend in de buurt vragen of hij een DATA disc kan maken met daarop de map Streams. Die moet natuurlijk ook SA hebben Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 @ blackpearl11: Ik ken niemand in de buurt bij mij die SA heeft (sleeecht) en ik heb een beter iddee: als iemand dat bestand naar mij wil sturen dan kan diegeen mij PM-en en dan geef ik m'n E-mailaderes en dan kan diegeen het mij mailen, en dan hoeft het ook niet geüpload te worden. Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Dat zal je niet lukken! Het kleinste bestand is 4 mb en de rest gaat van 30 MB tot 150 MB, het zijn 16 bestanden, dus met de msn snelheid zal je daar ongveer een week over doen denk ik. Msn is heel langzaam in die dingen, het zijn 16 bestanden, iemand kan ze ook uploaden maar ik denk niet dat iemand daar zin in heeft. Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik bedoel mailen over E-mail en niet over MSN. Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Hoi,Ik mis de map "Streams" waardoor ik geen radio meer heb als ik rijd en dat is erg irritant. En of dit wel of niet mag: Ik denk ik dit mag vragen omdat op Gtagames.nl allemaal andere backup bestanden stonden maar niet deze. En als het hier niet zou mogen dan zou het dus op de site dan ook niet mogen. Misschien kan iemand me die map in een bericht hier plaatsen of naar mij PM-en. Bedankt! Ik wil best voor een paar bestanden de tijd nemen om het up te loaden. Als meer mensen dit dan gaan doen (allemaal een bestand), dan kun je sneller de hele map Streams krijgen. Ik ben nu bezig met de eerste file via deze uploadsite: http://www.sendthisfile.com/. Daar moet je je even gratis registreren, en dan kun je gratis files uploaden. Een idee dit? Edit: De Files die we hebben: - AA (Download link) - ADVERTS (Download hier) - CH (Download hier) - CUTSCENE Download hier - BEATS (Download hier) - AMBIENCE (Download hier) - CR (Download hier) - NJ (Download hier) - DS (Download hier) - HC (Download hier) - MH (Download hier) - RG (Download hier) - CO (Download hier) - MR (Download hier) - RE (Download hier) - TK (Download hier) Nickonly, het is belangrijk dat je de bestanden van Send This File snel download, want de download link bestaat maar 3 dagen! De files die nog moeten Update: Alles is nu klaar! Bewerkt: 24 mei 2006 door Froodooo Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Echt bedankt degeen die dit voor mij willen doen. Echt bedankt! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Doe ik de volgende (leuk spel ) Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Doe ik de volgende (leuk spel ) Ruurd, stop wacht ho even! Ik ben al een heel eind opweg, dus doe jij dan de volgende, dus CH? Als je voortaan mee wilt helpen typ dan even welk je gaat doen... Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Ik wil Beats wel doen, maar die staat niet in je lijstje Froodooo. Bewerkt: 18 mei 2006 door Typhoon Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik wil Beat wel doen, maar die staat niet in je lijstje Froodooo. Uhm, ik heb helemaal geen Beat bij mijn files staan hoor... Dit zijn mijn files: Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik heb mijn post geedit, maar je hebt het te laat gezien, ik bedoelde Beats, die heb je er wel instaan, kan ik die uploaden dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.