Jump to content

Map weg...


Nickonly

Recommended Posts

Ik heb mijn post geedit, maar je hebt het te laat gezien, ik bedoelde Beats, die heb je er wel instaan, kan ik die uploaden dan?

Ja, die mag jij dan doen, ik zal het in de lijst zetten.

Update: Het bestandje AMIENCE is afgemaakt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nickonly

    13

  • Froodooo

    11

  • Typhoon

    4

  • Ruurd31

    4

Upload voltooid:

Ik heb het met Rapidshare gedaan, Nickonly als je hem wilt downloaden klik je op de link, scroll dan naar beneden, druk op Free, je zal dan ongveer 30 sec. moeten wachten, dan moet je een 3 cijferige/letterige code invoeren en dan kan je hem downloaden! Succes.

Download link: Klik.

Froodooo voeg je hem toe in je lijstje. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zag dat jullie aan het rommelen zijn met bestanden die te groot zouden zijn. Hier de oplossing:

Door middel van WINRAR kun je de complete map (of bestanden die erg groot zijn) inpakken, en die splitsen over meerdere RAR-bestanden.

Dus zeg maar wanneer je 100 MB hebt, kun je daar 10 RAR-bestanden van maken van 10 MB ofzo (bestand.part1, bestand.part2, bestand.part3... ga zo maar door).

Bij t openen van t eerste bestand zoekt die dan automatisch naar de volgende delen en krijg je bij het uitpakken gewoon weer je complete bestand van 100 MB.

Als iemand wilt weten hoe, dan zie ik dat wel! :)

-----------------------------

EDIT: Toch maar even snel:

Rechter muisknop op de te inpakken bestand(en) of map -> add to archive... -> (krijg je een scherm, zie links onder) split to volumes, bytes:

Bewerkt: door Foxr
Link to comment
Delen op andere websites

En het zou nu ook niet meer nodig zijn geweest omdat ik de meeste grootste bestanden nu toch al heb (als de bestand grotes van Froodooo kloppen). Maar Froodooo, ik wil niet opdringerig zijn, maar er staat dat jij CR doet, maar dat staat er nu al best lang. Duurt dat nou gewoon zo lang? En voor volgende mensen die 'n bestand willen uploaden: je kan ook 2 bestanden in een map doen en dan uploaden omdat ze nu toch allemaal kleiner zijn.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was de laatste tijd ook druk met andere dingen bezig, maar ik ga hem nu uploaden.

Het duurt wat langer, want dat uploaden gaat nu op één of andere manier wat langzaam.

Update: AMBIENCE is nu te downloaden. Kijk in de post met alle downloads!

CR en NJ zijn beschikbaar voor download!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dit topic niet in verval laten komen, daarom vraag ik nog mensen die nog wat willen uploaden. Dus, iemand?

Maar ik wil ook nog even zeggen dat ik nu al een paar zenders heb, maar nog niet allemaal, dus help mij nog even met die laatste bestanden.

Alsjeblieft?? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoele HC en DS. :sst:

Maar nog maar een paar...

En ook nog iets leuks: Ik wist dat je even moet wachten om die bestandern te kunnen downloaden, maar nu zegt 'ie dat ik 78 minuten moet wachten voordat ik HC kan downloaden!! Das absurt.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat je geen premium account (waarvoor je moet betalen) bij Rapidshare hebt, daarom moet je lang wachten.

Heb je hem nu al wel binnen? Trouwens, ik ben nu 4 files te gelijk aan het uploaden, ik hoop dat ze dan klaar zijn als ik uit school kom, rond half 3. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, nog niet binnen, nog 50 minuten, hoop dat ik hem voordat ik naar school ga heb...

En dat is ook mooi, want dat heb ik ze waarschijnlijk (die jij nu upload) als ik uit school ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...