Nickonly Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mooi, alle bestanden die ik tot nu toe kan downloaden, heb ik ook. Nu gelukkig nog mar twee, denk je (Froodooo) dat je dat vandaag nog lukt? dat zou mooi zijn. Alvast bedankt! Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Mooi, alle bestanden die ik tot nu toe kan downloaden, heb ik ook. Nu gelukkig nog mar twee, denk je (Froodooo) dat je dat vandaag nog lukt? dat zou mooi zijn.Alvast bedankt! Ik ben de laatste lootjes nu aan het leggen. Ik ben nu de laatste 2 files aan het uploaden, ik hoop dat ze dan vanavond klaar zijn. En ik hoop natuurlijk dat alles het weer goed gaat doen bij jou! Update: RE is de nieuwste download, nog één te gaan! Update 2: De laatste file TK is zojuist helemaal ge-upload, dus het wachten is op Nickonly, om te kijken of alles weer werkt naar behoren! Bewerkt: 24 mei 2006 door Froodooo Reageren
Nickonly Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 En ja hoor, alles doet het weer!! Nu kan ik eindelijk weer SA spelen zonder problemen!! Echt bedankt iedereen die geholpen heeft! Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Ik moet even reageren. Heel erg mooi Nickonly, al het werkt wat verricht is, is goed geweest! Enne, nu iets voor iedereen, als je zelf een bestandje uit de map "streams" kwijt bent, kijk hier dan even! Edit: Je hebt gelijk Nickonly, dacht ik even niet aan... Zie post hieronder... Bewerkt: 25 mei 2006 door Froodooo Reageren
Nickonly Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ja, behalve die van send this file, omdat die maar 3 dagen bestonden. En van Rapidsire kan er maar maximaal 3x het zelfde bestand gedownload worden... (Toch?) Dus dat helpt niet echt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.