Jump to content

Black Project

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de missie Black Project een aantal keer geprobeerd, maar het lukt niet echt. Dat heb ik natuurlijk weleens vaker bij missies (dat het niet in 1 keer lukt), maar ik vond iets een beetje vreemd. De missie zelf is op zich niet zo moeilijk, kan met bijna volle health bij de jetpack komen, alleen als ik opstijg met de jetpack wordt ik neergeschoten met raketten, zodat ik steeds dood ga.

Op gtagames.nl las ik dit:

Beneden staat dan het Jetpack, vlieg ermee naar boven. Let niet op de soldaten die op je schieten, want raken doen ze je toch niet. Omdat je eerder de 'SAM-sites' hebt uitgeschakeld zal je bij het wegvliegen van Area 69 niet neergeschoten worden door raketten.

Hoe kan het dan dat er bij wel raketten worden afgeschoten?

Ik wil best de missie nog vaak proberen, zal vast wel een keer lukken (ook al worden er steeds raketten afgeschoten), alleen ik vond het nogal vreemd. Dus mijn vraag is eigenlijk of ik iets heb overgeslagen in de missie, of dat het wel klopt?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Planeshift, welkom op het forum! :cya:

Vreemd dat er SAM rakketen op je geschoten worden. Dit hoort niet zo te zijn, tijdens deze missie moet je in Area 69 de SAM Rakketen installatie uitschakelen. Daar kun je deze installatie uitschaklen. Dit is eigenlijk het eerste doel tijdens de missie Black Project. Als je dan de installatie hebt uitgeschakelend, dan kun je alles doen om die Jetpack te pakken. Daarna kun je wegvliegen met die jetpack naar The Truth zonder dat er SAM Rakketen op je afkomen.

Edit: »Hier« heb ik nog een filmpje voor je hoe de missie precies gaat. Daar schakel je ook de SAM-rakketen-installatie uit!

Edit: Sorry Sheepie. Schapen kunnen in het algemeen al niet snel rennen :puh:

Succes! Misschien was je dat wel vergeten. :Y

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik denk eerlijk gezegd dat je de SAM-sites niet hebt uitgeschakeld dan. Als je binnen bent gekomen in de basis (via de sluip-methode of door middel van het afschieten van iedereen) kom je uiteindelijk bij een controlepaneel uit die je moet bedienen om de SAM-site uit te schakelen. Dit paneel wordt aangegeven op je kaartje dus volgens mij kan je hem niet missen.......

Ruurd: je was weer te snel voor een schaap :)

Geplaatst:

Hmm, bedankt. Ik zal nog eens kijken.

Heb ik volgens mij wel gedaan, maar misschien was dat iets anders.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zit nu in de missie, heb iedereen doodgeschoten met de sniper. Na een aantal mannetjes kwam er een melding dat de deuren werden vernietigd (of zoiets) en werd de plek waar je heen moest veranderd naar dat luik. Ik moest dus niet meer naar die 1e plek, daar was ik nog niet. Is dat de plek waar je die rockets uitzet? Dat kan nu in ieder geval niet meer. Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel..

Edit: De nachtkijker heb ik al vanaf het begin volgens mij.

Bewerkt: door Planeshift
Geplaatst:

Je kunt altijd naar die 1e plek toe. Doe ik ook altijd, de missie is nog nooit mislukt. Je kunt het altijd proberen, misschien heeft het wel effect! Maar ik he bnog een handige tip: Als het niet lukt, kun je altijd het savegame aanvraag forum gebruiken als je het spel op de PC hebt!

Geplaatst:

Ah, bedankt weer.

Ik begrijp het nu. Ik heb die kamer gewoon overgeslagen en ben gelijk naar de jetpack gegaan. Zal nu dat luik eens binnengaan en die kamer vinden.

Geplaatst:

Ik heb hem gehaald, ik had inderdaad die kamer overgeslagen. Stond namelijk niet met een stipje aangegeven. Wel in het filmpje, maar dat heb ik denk ik ff gemist.

Geplaatst:

Ej leuk filmpje! :klap:

Grappig wel die speedmotion versie :cya:

>>> Door GTA-Sheep: Dat is natuurlijk een erg offtopic bericht, want daar gaat het topic helemaal niet over. Graag óf iets waardevols bijdragen aan topics óf niet posten<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...