vetdevil[nl] Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 he ik vraag me af waar je van vette sikkers en posters kunt krijgen weet iemand het plaats het de ff dankje B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Die kan je niet krijgen. Alleen officieele GTA fansites krijgen die. Nee ik geef ze ook niet weg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 vin ik niet gek dat je die niet weg geeft echt mooi man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vetdevil[nl] Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ruk ik wil ze ook heben kan ik ze niet meschien kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 25 Euro per stuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vetdevil[nl] Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 vind je dat niet een beetje duur ik dacht meschien 10 euro per stuk :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Met die 25 euro per stuk bedoel ik ook dat ik ze niet verkoop! Ga nog bekijken of er een prijsvraag of zoiets komt dat je wat leuks kan winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Ga nog bekijken of er een prijsvraag of zoiets komt dat je wat leuks kan winnen. Lol. :lol: Hoe krijg je die Stickers enz. dan? :blink: Omdat je deze site hebt? Dat wil ik ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 zullen we met ze alle de PU plat mailen ...dat we een SA poster willen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Omdat ik zo'n 1500 euro per jaar uitgeef om deze site online te houden krijg ik (en andere goede GTA sites) wat kleinigheidjes terug in de vorm van goodies. Denk niet als je een amateur site begint dat je het ook krijgt. hier zit een zware keuring aan waar wij pas de 2e keer doorheen kwamen. Nogmaals mischien houd ik een prijsvraag dus dan kan je ze winnen. EDIT: Ik verwacht in de nieuwe PU een SA poster. Want dat hadden buitenlandse bladen ook reeds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 hmmm ik wist wel dat er geld bij kwam kijken om een site online te houden maar zoveel???? en hoeveel geld krijg deze site als je op die Ads door Goooooooogle drukt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 dammmmm :o :o zoveel nou zoiezo zou ik het niet weg geven weet je hooe mooi :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 Omdat ik zo'n 1500 euro per jaar uitgeef om deze site online te houden krijg ik (en andere goede GTA sites) wat kleinigheidjes terug in de vorm van goodies.Denk niet als je een amateur site begint dat je het ook krijgt. hier zit een zware keuring aan waar wij pas de 2e keer doorheen kwamen. Nogmaals mischien houd ik een prijsvraag dus dan kan je ze winnen. EDIT: Ik verwacht in de nieuwe PU een SA poster. Want dat hadden buitenlandse bladen ook reeds Zo zie je maar :blink: ; het kost niet alleen een hoop moeite, maar vooral ook veel geld om een website overeind te houden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 Ja maar je hebt er ook iets voor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 Ongeveer 1000 leden en de nummer 1 positie van GTA websites in Nederland... :o :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.