Joriz Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 MaTiScUs heeft speciaal voor GTAForum.nl enkele Grand Theft Auto Liberty City Stories avatars gemaakt. Deze avatars zijn te vinden in het Wijzig avatar menu in het Instellingen paneel. Namens de crew en alle mensen die deze avatars gaan gebruiken wil ik Maticus bedanken voor dit mooie werk. LET OP: Op onze avatars rusten auteursrechten. Overname van avatars voor eigen websites of andere doeleinde is niet toegestaan zonder toestemming van de auteur.
Ferre Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Ik had nog een vraag. Arjen had toch ook ooit LCS avatars gemaakt? (kijk) Bewerkt: 18 mei 2006 door Ferre
Svenie Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Mooi werk Matiscus. Ik vroeg me al af waneer er avatars van Gta Lcs op dit forum zouden verschijnen. Kutgw. Bewerkt: 18 mei 2006 door svenie
Le MrG Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Fijn, is weer n's wat anders als altijd dezelfde standaard avatars Ik pak d'r gelijk 1
Typhoon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Leuke ava's, bedankt voor het maken. Hopenlijk kunnen we nog meer vewachten! Bewerkt: 18 mei 2006 door Typhoon
Pietje II Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Heel mooie avatars! Echt een aanwinst voor het forum! KUTGW!
Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Cool! Ik meende dat Arjen er vroeger ook eens wat gemaakt had. Waarom zijn deze dan nooit in gebruik genomen? Super avatars Matiscues!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Heel erg leuk dat je dat hebt gedaan, Matiscus. Echt heel cool van je. Ik heb ook even zo'n ava aangeschaft. <---- Bewerkt: 18 mei 2006 door General Lee
Matiscus Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Die van Arjen zijn waarschijnlijk nooit ingebruik genomen omwille dat hij ze openbaar gepost heeft. En elk lid ze kon downloaden. Ik had dit ook ooit is gedaan. En men gerief werd afgewezen omdat ik in het openbaar had gepost. Ik denk dat het hier aan ligt... Kan natuurlijk wel verkeerd zijn. Verder is er een update gebeurt, ik heb er nog meer gemaakt en ze zijn nu ter beschikking in de lijst. Oja bedankt iedereen voor de goede comments.
Daan007 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Goeie Ava's Matiscues. Heel mooi gedaan !! Vooral die Le MrG heeft is vet KUTGW !!
Arjen Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Pff.. En dat had niemand mij even kunnen vertellen? >.< Mja, leuke ava's Matiscus.
-Niels- Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Beetje flauw allemaal. Arjen heeft avatars gemaakt in het verleden en die zijn openbaar gemaakt, maar wat boeit dat? Als ze eenmaal online zijn kun je ze toch ook zien? Moet het dan zo'n verassing worden? Matiscus wist hier niets van en ik vind het goed dat hij dit ook heeft gedaan, maar ook vind ik dat Arjen zijn avatars ook online moeten worden gezet (als hij dat wil) want hij heeft er ook wat mee gedaan met waarschijnlijk de bedoeling om ze ook online te kunnen krijgen. Beetje jammer, maargoed je veranderd er nu niets meer aan. Desondanks heb je ze goed gemaakt hoor Matiscus.
Matiscus Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik heb het aan Joriz even gevraagt, hij zij dat hij die van Arjen ook nog wel zal online zetten.
BeatboxGamer Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik vind ze goed gelukt. Ga zo door met je goede werk. Ziet er strak uit!
Recommended Posts