Jump to content

Nieuw: Liberty City Avatars!

Recommended Posts

Geplaatst:

MaTiScUs heeft speciaal voor GTAForum.nl enkele Grand Theft Auto Liberty City Stories avatars gemaakt. Deze avatars zijn te vinden in het Wijzig avatar menu in het Instellingen paneel.

Namens de crew en alle mensen die deze avatars gaan gebruiken wil ik Maticus bedanken voor dit mooie werk. :)

LET OP:

Op onze avatars rusten auteursrechten. Overname van avatars voor eigen websites of andere doeleinde is niet toegestaan zonder toestemming van de auteur.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had nog een vraag. Arjen had toch ook ooit LCS avatars gemaakt? (kijk)

Bewerkt: door Ferre

Mooi werk Matiscus. :klap: Ik vroeg me al af waneer er avatars van Gta Lcs op dit forum zouden verschijnen. :Y

Kutgw. :cya:

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

Fijn, is weer n's wat anders als altijd dezelfde standaard avatars ;)

Ik pak d'r gelijk 1

Leuke ava's, bedankt voor het maken. Hopenlijk kunnen we nog meer vewachten!

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Cool! Ik meende dat Arjen er vroeger ook eens wat gemaakt had. Waarom zijn deze dan nooit in gebruik genomen? Super avatars Matiscues! :tu:

Heel erg leuk dat je dat hebt gedaan, Matiscus.

Echt heel cool van je. :klap:

Ik heb ook even zo'n ava aangeschaft.

<---- :tu:

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Die van Arjen zijn waarschijnlijk nooit ingebruik genomen omwille dat hij ze openbaar gepost heeft. En elk lid ze kon downloaden. Ik had dit ook ooit is gedaan. En men gerief werd afgewezen omdat ik in het openbaar had gepost. Ik denk dat het hier aan ligt... Kan natuurlijk wel verkeerd zijn. Verder is er een update gebeurt, ik heb er nog meer gemaakt en ze zijn nu ter beschikking in de lijst. Oja bedankt iedereen voor de goede comments. :bier:

Geplaatst:

Goeie Ava's Matiscues. Heel mooi gedaan !! Vooral die Le MrG heeft is vet :puh:

KUTGW !! _O_

Geplaatst:

Beetje flauw allemaal. Arjen heeft avatars gemaakt in het verleden en die zijn openbaar gemaakt, maar wat boeit dat? Als ze eenmaal online zijn kun je ze toch ook zien? Moet het dan zo'n verassing worden? Matiscus wist hier niets van en ik vind het goed dat hij dit ook heeft gedaan, maar ook vind ik dat Arjen zijn avatars ook online moeten worden gezet (als hij dat wil) want hij heeft er ook wat mee gedaan met waarschijnlijk de bedoeling om ze ook online te kunnen krijgen. Beetje jammer, maargoed je veranderd er nu niets meer aan.

Desondanks heb je ze goed gemaakt hoor Matiscus. :)

Geplaatst:

Ik heb het aan Joriz even gevraagt, hij zij dat hij die van Arjen ook nog wel zal online zetten. :D

Geplaatst:

Ik vind ze goed gelukt. Ga zo door met je goede werk. Ziet er strak uit! :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...