.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Hallo allemaal, ik heb een paar broblemen met mijn pc: 1. als ik mijn pc heb gescant en hem dan opnieuw opstart, komt er altijd een CHKDISC controle, vroeger was dat nooit zo, hoe komt dat? 2. Als ik GTA Vice city aan het spelen bent hapert het geluid en gaan de frames heel langzaam. 3. mijn pc start op zonder CHKDISC in 3 min, is dat normaal? 4. er zit geen spyware op mijn pc en toch crasht hij om de 10 a 30 min. kunnen jullie mij helpen Reageren
ikt Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Heb je hem goed afgesloten??? 1: Verwijder overbodige zooi 2: Doe schijfopruiming 3: Defragmenteer je PC 4: Controleer nog een keer naar eventuele spyware. Nu moet hij wel wat sneller zijn. Reageren
kennethenmause Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Om overbodige zooi en zo te verwijderen kan je dit gebruiken: CCleaner maar let wel goed op wat je aanvinkt om te verwijdern, en maak eventueel eerst een backup. Suc6! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.