Jump to content

Handlings mijn auto is maf

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb de ferrari onzo in gta vc gezet.

ik heb ook ff aan handlings gerotzooit ik zet met snelheid op 750 km h

en optrekken in99 kmh

en gewicht in ook heel veel

nu ga ik spelen en hard rijden nu hoef ik maar een keer op een pijltje te drukken en hij maakt slippend een rondje kan je in handlings ook het stuurgedrag veranderen zo ja hoe?

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik zou het niet weten misschien dat die auto gewoon te snel gaat maar aan andere kant denk ik ook weer niet want ik heb met batmobiel wel eens 1034 in vice city gehald je moet gewoon wat proberen owja misschien heb je de getal bij het optrekken wel te snel staan waar door het auto uit ballans raakt maar verder weer ik niet wat het probleem kan zijn want dit hoor ik pas voor het eerst

Geplaatst: (bewerkt)

als je het zelfde doet bij een scooter dan slipt ie

heb je wel 4 wiel aandrijving of ander?? geef eens meer uitleg

Bewerkt: door marco vercetti
  • 1 maand later...
Geplaatst:

yo X-TX14-2

ik had de batmobile er ingezet en toen deei gta vc het niet meer vertel jij ff hoe je het hebt geinstalleerd

Geplaatst:
Hallo,

en optrekken in99 kmh

nu ga ik spelen en hard rijden nu hoef ik maar een keer op een pijltje te drukken en hij maakt slippend een rondje kan je in handlings ook het stuurgedrag veranderen zo ja hoe?

Niet de maximum snelheid boven de 500 doen anders kan je hem niet meer onder controle houden en gaat hij dus ook slippen.

Een het optrekken niet hoger maken dan de maximum snelheid want dan slipt hij gigantisch bij het optrekken.

Als je leuke handlings wil hebben moet je gewoon max speed: 350 en acceleration: 50 doen ;)

Want denk eraan. Die getallen staan in MPH en niet in KPH

• 1 maand later...
Geplaatst:
Hallo,

en optrekken in99 kmh

:D ja, gewoon met de careditor, ergens staat stuurslot des te hoger je 'm zet hoe scherper hij stuurt. maar bij sommige dingen moet je het niet te hoog zetten dan gaan die dingen flippen in het spel. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...