EXIT Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) weet iemand hoe je een auto kunt ombouwen met onderdellen van een lowrider waar kan ik dat aan passen Bewerkt: 18 mei 2006 door Tectron Reageren
JGuntherS Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Hoe bedoel je dat precies? Hoe je kunt instellen dat je een willekeurige auto kunt "pimpen" met lowrider-onderdelen? Volgens mij kun je dat instellen in carmods.dat, maar het kan zijn dat je dan rare bugs krijgt omdat er geen aangepast model voor die auto is, ik weet niet hoe het modden van auto's precies werkt (dat het aparte modelletjes zijn of dat er meerdere models van de auto's zijn, 1 met NOS en 1 zonder bijvoorbeeld). Als je dat niet bedoelt, wat bedoel je dan wel precies? Reageren
EXIT Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ja dat bedoel ik dat je lowride onderdelen ook op een andere auto kan zetten maar als je dat in carmods aanpast heeft dat geen effect Reageren
noedel Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Dan moet je vanalles veranderen bij de Carmods, en bij de Vehicles (en misschien ook wel bij de Shopping). als je de onderdelen van de Tornado op een andere wagen wil, dan zet je dit lijntje achter de naam van de wagen, waar je de onderdelen op wil zetten: exh_lr_t1, exh_lr_t2, fbmp_lr_t1, fbmp_lr_t2, nto_b_tw, rbmp_lr_t1, rbmp_lr_t2, wg_l_lr_t1 Om een wagen als lowrider 'in te stellen' ga je naar de Vehicles.IDE, en helemaal op het einde (van het lijntje van de wagen die je wil tunen met lowrider onderdelen) verander je het cijfer in 2. Als je deze wagen dan bijvoorbeeld bij de Transfender wil tunen, ipv bij de LocoLow, dan zoek je bij de Shopping.DAT dit stukje: section carmod1 # Normal Cars type CarMods item bnt_b_sc_l item bnt_b_sc_m item bnt_b_sc_p_l item bnt_b_sc_p_m item bntl_b_ov item bntl_b_sq item exh_b_l item exh_b_m item exh_b_s item exh_b_t ... En dan zet je net boven 'item bnt_b_sc_l' de onderdelen van de tornado, en dan ziet het er zo uit: section carmod1 # Normal Cars type CarMods item exh_lr_t1 item exh_lr_t2 item fbmp_lr_t1 item fbmp_lr_t2 item nto_b_tw item rbmp_lr_t1 item rbmp_lr_t2 item wg_l_lr_t1 item bnt_b_sc_l item bnt_b_sc_m item bnt_b_sc_p_l item bnt_b_sc_p_m item bntl_b_ov item bntl_b_sq item exh_b_l item exh_b_m item exh_b_s item exh_b_t ... Nu kan je dus die ene wagen gaan tunen met de onderdelen van de Tornado. Maar er gaan wel enkele problemen zij, want de bumpers e.d. zijn gevormd voor de Tornado, en als je deze dan op een andere wagen zet gaat die er maar vreemd uitzien denk ik. Maar toch, hopelijk ben je hier iets mee Groeten Reageren
SWYV Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 maar het kan dat jij daarmee spel tot crash kun leiden, want tis me gewoon zo opvallend dat er steeds iets in de chassis_dummy van originiele auto sommige dingen bevatten zoals "ug_nitro" ofzo maar tectron, doe zoals wat ik deed (maar dan kun jij niet kopen want is dan al standaard zo ik weet niet of jij dat ook wilt just ask me voor meer info's daarover als jij geïnteresseerd bent Reageren
Schno009 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) maar het kan dat jij daarmee spel tot crash kun leiden, want tis me gewoon zo opvallend dat er steeds iets in de chassis_dummy van originiele auto sommige dingen bevatten zoals "ug_nitro" ofzomaar tectron, doe zoals wat ik deed (maar dan kun jij niet kopen want is dan al standaard zo ik weet niet of jij dat ook wilt just ask me voor meer info's daarover als jij geïnteresseerd bent dat is ook het enige extra's de ug_nitro bepaald waar de nitro-flessen komen, zonder deze dummy komen ze precies in het midden (0,0,0) de bumpers worden gewoon vervangen, daar zijn geen extra dumm'ys voor, maar er komen wel crashes voor bij de uitlaten en roosters (weet ook niet waarom) Bewerkt: 7 juni 2006 door schno009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.