noedel Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Hey mensen, 1) Vaak zie ik op screens van GTA:SA volgend LINKS kaartje onderaan hun scherm, ik heb het rechtse, zoals de meesten hebben denk ik. Hoe kan je het kaartje veranderen naar het linkse voorbeeld? 2) Weet er ook soms iemand waarom GTA:SA telkens uitvalt op de pc, telkens wanneer ik bij gelijk welke gemodde wagen, iets verander bij de Transfender? En niets van de te veranderen onderdelen is gewijzigd. Is wel heel irritant... 3) Heeft er soms iemand de originele linerun.dff, linerun.txd, handling en default van de Linerunner voor GTA:Vice City? voeg me dan toe op msn ofzo Groeten! Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) je kan het niet veranderen Je kan het veranderen, maar dan moet je een mod instaleren. Bewerkt: 18 mei 2006 door HerrieM Reageren
Dikbuik Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) dat kun je wel veranderen, en op vraag 2 : je kan carmods niet modden bij transfender Bewerkt: 18 mei 2006 door Dikbuik Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Zoals de anderen zeggen je kan de Radar niet aan de andere kant zetten, maar je kan hem wel uitzetten, dat doe je door naar Options ---> Display ---> Hud Mode, en je kan hem dan aan en uit doen, als je hem uitdoet gaat je wapen, geld en leven display ook weg, dat is handig als je screenshots wilt maken, het is dan een stuk mooier want je hebt de Hud er niet bij op, daarna kan je hem gewoon weer aan doen. Het kan dat je spel crash wanneer je je gemodde auto wilt tunen, ik heb zelf heb dit nog niet gehad maar het kan wel voorkomen dat er dan een fout ontstaat. Reageren
sarwish Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ow bij een mod want ik bedoel bij gta san andreas menu Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Gemodde auto's kun je nu eenmaal niet tunen. Behalve als je bij het installeren van de mod iets moest veranderen in de carmods.dat. Dan zal er in de readme ook wel bijstaan dat je de auto kan modden. Om de radar (kaartje onderin het scherm) te veranderen, zul je een mod daarvoor moeten installeren. Google eens wat, of kijk op de bekende modding sites. Omdat je zegt dat je auto mods hebt, neem ik aan dat je die wel kan vinden. Succes! Reageren
noedel Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) je kan carmods niet modden bij transfender Jawel hoor, je kan kiezen waar je welke onderdelen kan verkopen (Loco Low / Transfender / Wheel Arch Angels) Zo kan je bijvoorbeeld bij een Hummer H2 door enkel de bumper te veranderen, een hele verbredingskit erop zetten, met speciale motorkappen erbij enzo ( http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=129 ). Edit: ff googelen dan maar Groeten Bewerkt: 18 mei 2006 door noedel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik heb hier die mooie radar voor je, ik gebruik hem zelf ook. Je kan hem het beste instaleren met de San Andreas Mod installer instaleren, anders kun je meer dan 100 bestandjes met de IMG Tool doen. Veel plezier ermee! Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Lal.. Matthijs, ik heb bestandje per bestandje gedaan. Over auto's Tunen, ik heb er een Supra inzitten die ik kan tunen. Dat moet je 15 bestanden veranden in de img tool. De bumpers, uitlaten e.d. Bewerkt: 18 mei 2006 door Giorgo Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik heb de Vice City Linerun bestanden in een zip gezet en bijgevoegd. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 je kan carmods niet modden bij transfender Jawel hoor, je kan kiezen waar je welke onderdelen kan verkopen (Loco Low / Transfender / Wheel Arch Angels) Zo kan je bijvoorbeeld bij een Hummer H2 door enkel de bumper te veranderen, een hele verbredingskit erop zetten, met speciale motorkappen erbij enzo ( http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=129 ). Edit: ff googelen dan maar Groeten Dit is slechts bij een paar carmods, de meeste crashte bij mij Reageren
noedel Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Wow! Lekker bedankt iedereen! Nu kan ik weer lekker leuk verder spelen, althans, als ie weer niet uitvalt... En euhm, Giorgo, wat voor supra heb jij? Ik moet enkel de waarden bij de Carmods.DAT veranderen, en bijvoorbeeld de (originele) exhaust enzo worden zowiezo op de wagen geplaatst. Enkel valt ie dan uit hier Toch erg bedankt Groeten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.