Follow Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Klik Veel plezier. En het werkt. Gebruik het zelf nu ook, alles is 100x mooier dan WMP10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik heb het nu ook geinstalleerd, maar kan je de taal ook naar Nederlands zetten? Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik krijg bij de installatie de opmerking dat ik minimaal Windows Media Player Edition 2005 nodig heb, en daardoor kan de installatie niet doorgaan. Het punt is nu juist dat ik die versie van Windows ook heb. Weet iemand waardoor hij het niet doet misschien? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Ik heb hem nu ook geinstalleerd, maar zoveel mooier vind ik het ook weer niet, wat is nou een heel groot verschil dan? Edit: @ General Lee: Nee, er is nog geen nederlandse versie beschikbaar. Het is ook nog een beta-versie. Bewerkt: 18 mei 2006 door gta_rulez Reageren
Follow Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Er is ook iets van URGE die je erbij kan downloaden, dan kan je liedjes downloaden bij een betaald account. Je kan dan ook naar radio stations luisteren, dat ook al bij de free account kan. Het registreren daarvan duurt lang Reageren
gta_rulez Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 URGE werkt volgens mij nog niet in Europa, alleen in de VS. Reageren
Follow Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Vansaar dit ie het niet doet Nog even afwachten dus. PS: Microsoft heeft nu ook de nieuwe dingen laten zien van WMP11 Zoek via google: Windows media player 11 en dan die van microsoft.com Reageren
Le MrG Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik kon hem niet installeren, omdat ik geen Legitieme versie heb 3x Raden waarom dat zo is Reageren
ikt Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 OOOOH!!! IK WEET HET!!!! MAG NIET!!! Ontopic: zitten er bugs ofzo in? Microsoft maakt wel veel niewe generatie dingen zeg Eerst IE7 en nu WMP11 Reageren
Follow Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ze willen de programma's steeds verbeteren, toen met de overgang van WMP9 naar WMP10 waren er veel nieuwe dingen, bij WMP11 is het haast niet veranderd, maar meer de vista look, dus ze maakte WMP11 omdat windows vista ook kwam Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Update: Er is nu ook een Nederlandse versie van WMP 11 te downloaden, en wel op deze pagina op de website van Microsoft! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.