Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou graag willen weten wie dit allemaal doet :

''Vroeger deed ik het dus niet, ik ging met dingen smijten, Cd's breken.

Natuurlijk had ik daar veel spijt van, maar op een moment voegde ik Slimm toe zonder dat hij het wist.

Hij accepteerde me gewoon, we praatten veel enz.. lekker gezellig.

Op een moment vroeg ik : Levi lijkt me ook heel erg leuk, en we kwamen in een gesprek.

Altijd leuk babbelen, ik mocht Levi toevoegen.

Van deze 2 personen ben ik het gaan leren, ik was eens erg boos (wat ? dunnow) en Levi zond een liedje : ''Ali B en Jihad Ft. Brace - Het Kind'' vet nummer en ik kalmeerde direct.

Dus wat ik hiermee bedoel is : met muziek kalmeer je heel erg snel en dan doe je niets kwaad.

Doen er nog mensen dit ? of hebben er mensen enkele goede kalmeringsliedjes ?

Bewerkt: door Giorgo
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Giorgo

3

• Warrior

2

• Juju

2

• San_Andreas_Nigga

2

Geplaatst:

Ja, ik word altijd kalm als ik naar rap luister, en dan vooral van N.W.A.

Maar wanneer ik pas echt kalm wordt, is als ik Touch the Sky van Kanye West luister.

Die stem maakt mij heel erg kalm, dus als ik kalm wil worden zet ik Kanye West aan. :)

Geplaatst:

Probeer eens

in the jungle ,the mighty jungle

Koop zo'n cd in zo een speciale winkels waar ze onspannings middelen verkopen(GEEN DRUGS!)

Ga eens buiten op een grasveld mediteren.

Geplaatst:

Ik kan niet kalmeren van muziek. Ik kalmeer van auto rijden of andere spectaculaire dingen doen. Muziek is voor mij gewoon niet de optie om weer rustig te worden. Maar misschien snappen sommige mensen niet dat ik van auto rijden rustig word, maar als je het erg leuk vind kalmeer je er van. Dus misschien een tip voor iedereen: Ga als je boos bent, iets doen wat je leuk vind en wat je opvrolijkt. Ga dan niet direct denken ik wil naar Walibi of ik wil een potje karten, nee doe iets goedkoops of helemaal gratis, dat gaat zeker weten helpen. :)

Ehm, je bent toch niet oud genoeg om auto te rijden? :puh:

Ik rij ook wel eens auto, bij me opa, die heeft een eigen bedrijf.

En hij heeft een heel groot terrein er achter waar ik wel eens rij.

Sorry voor het offtopic bericht.

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Meestal als ik naar mijn 007 Themes/Soundtracks luistert :bier:

Of als ik ga lopen, of fietsen of andere activiteiten. ;)

Geplaatst:

Ik kalmeer altijd vrijwel direct als ik naar onweersfilmpjes kijk of naar onweersgeluidjes luister, en natuurlijk helemaal als het in het echt onweert :)

Ik kalmeer als ik naar het nummer Informer van Snow luister. Dit vanwege die beat in dat nummer en de teksten van Snow. Door dat nummer ga ik me realiseren dat ik me om iets stoms kwaad kan maken en dat ik te veel loop te stressen om niks. Maar laat me zeker geen rapmuziek luisteren als ik in een kwade bui ben dan word ik nog kwader.

Bewerkt: door Colonel Cortez

Haha Hot Topic :puh:.

Inderdaad, je kan je woede/stress ook wegzetten door je gedachten even uit te zetten.

Daarmee bedoel ik een activiteit doen : fietsen, lopen enz.. Maar fietsen werkt niet echt bij mij.

Dan rijdt ik wel zeker tegen de 40 (heb een proffesionele mountainbike) alle mensen voorbij enz.. lal.

Bewerkt: door Giorgo

Aaah... Ik kalmeer meestal heel goed wanneer iets vervelends is opgelost. (duh :puh:)

Maar ik kalmeer ook heel goed als ik eens ga fietsen ofzo, helemaal alleen, en dan in de vrije mooie natuur, vooral 's ochtends vroeg, wanneer de zon opkomt. (wel in de zomer hè! :puh:) Maar misschien is de ochtend wel een rare tijd om gefrusteerd te zijn, maar goed. ;) Toch vind ik het prachtig om dan al het groen, in de vroege morgen, al die natuur in haar volle glorie op te komen, wanneer zo de zonnestralen erover heen schijnen, en de dauwdruppels ervan af druppelen. :puh:

Jaja, de morgenstond heeft goud in de mond :puh:.

Ook een prachtige zonsondergang vind ik werkelijk prachtig. ;)

Ook kalmeer ik heel erg goed van klassieke muziek. Misschien vinden jullie me nu een raar geval, maar van klassieke muziek kan ik héérlijk wegdommelen en onderhand wegzweven. Vooral stukken zoals 'The Waltz Of Flowers' vind ik prachtig. Ach ja, zo ben ik weer één van de weinige die van klassieke muziek houdt. :puh: Ik vind klassiek velen malen mooier dan bijv. die takkeherrie die tegenwoordig opkomt. :( Maar om een voorbeeld te noemen dat ik van klassiek houd, is dat ik er heerlijk van kalmeer. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Ik word meteen kalm van het liedje Temptations van Tupac. Die heeft een flow wat me meteen rustig maakt.

Of ik luister Roll it up, Light it up, Smoke it up van Cypress Hill. Een heel rustig, chill nummer. Een aanrader :)

Geplaatst:

Ik word gewoon rustig als ik rustige rap nummers luister.....maar vooral geen Tupac-hit 'em up want daar word ik aggeresief(schrijf ik het goed?) van

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...