T@rget Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Als ik droefig ben zet ik altijd B0UNC3 op dat is vrolijke muziek het is erg handig als je even geen zin meer hebt in dat droefige gedoe, Wel stoer dat je er een topic over aan durft te maken Reageren
Ferre Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 2Pac - Changes luister ik dan. Of ik zet juist me iPod shuffle op de shuffle stand (je hebt shuffle en normaal). Ik heb veel verschillende muziek stijlen erop staan, dus ik vind meestal wel een rustig nummer. Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Wel stoer dat je er een topic over aan durft te maken Hoezo ? . Ik wil er eigenlijk mee bereiken dat je geen spullen moet kapotdoen, of fouten maken zoals ik heb gedaan. Maar je gewoon Chill kan kalmeren of muziek/of andere dingen, dat is toch veel beter dan schelden of iets kapot doen. Bewerkt: 19 mei 2006 door Giorgo Reageren
Dikbuik Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 luister kinderen voor kinderen, daar word je rustig van al die bleeerende kinderen Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Ik kalmeer echt heel erg van muziek van Eminem(Ja ik ben al de zoveelste) Vooral van van het liedje 'Hailie' Ik geef zelf toe ik ben erg vaak boos en zonder mijn muziek blijf ik een hele tijd boos. Dit merkte ik van deweek nog ik was boos en ik komn mijn muziek niet luisteren omdat ik op school zat, dus ik luisterde niet echt god naar de les. Dus zo zie je muziek heeft veel effect op je stemming. Edit: Als ik op school zit en vaak als ik boos ben zonder muziek zijn de muren de lul (Als je begrijpt wat ik bedoel) Bewerkt: 20 mei 2006 door gta ripper Reageren
Warrior Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 een erg goed liedje is ook I Heard 'Em Say van Kanye West Reageren
Rullez Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 het kan gek klinken maar ik kalmeer van hardcore ik ga gewoon zitten en ik zet hardcore muziek keihard aan al is het om 11 uur s,nachts of ookal zijn mijn ouders thuis zet ik mijn mp3 speler aan of de com eerst sloeg ik alles stuk heb al is een keer tegen mijn webcam geslagen en toe mijn ps2 het niet meer de gaaf ik er toch een trap tegen aan meestal heb ik er wel spijt van later ook al gaat er iets stuk Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik luister dan naar Metallica - Nothing Else Matters, Metallica - Turn the Page of Gun n Roses - November Rain Reageren
7ulian Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik heb de soundtrack van MYST (deel 1,2,3,4), wordt ik wel rustig van, maar ik ben sowieso rustig, dus dat scheelt dan niet zoveel. van FatboySlim wordt ik blij en iets drukker. Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Van Hardcore word je pas kalm! Lekker die bass in je oren, heb je nooit meer zin om iets kapot te smijten of ruzie te gaan zoeken of whatever @ zonnet : k dus ook hardcore ruleert Bewerkt: 26 mei 2006 door Laikos Oversize Reageren
Yohan Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Tsjah gewoon mijn muziek luisteren, Eminem enz... Of me LotR Soundtrack CD's... Reageren
Juju Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Vaak luister ik ook wel eens een paar liedjes van Sim City 3000. Dat zijn rustige liedjes waar je ook rustig van word. Reageren
MiniShark Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Aerosmith - Crazy, 2Pac - Changes, Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ja er zijn wel wat plaatjes waarvan ik tot rust kom onderandere van U2 en Coldplay. Daar word je inderdaad erg rustig van, vooral van Coldplay, zoals hun nieuwste nummer, ben even de naam vergeten. Reageren
ZOrange Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 ik luister niet echt naar muziek om tot rust te komen; Maar ga dan een toertje maken met de motor, en daar komt ook geluid bij te pas! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.