Jump to content

Jensen!

San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Geplaatst:
Mischien een beetje een BUMP, maar wie heeft gister Jensen gezien met die 2 gam verslaafden. Ik vond het wel een een geinige aflevering :) De kerel was echt niet normaal hoor om 15 uur acheter de PC te zitten !!

Ja, ze gingen ook aan de drugs, zodat ze langer konden volhouden om te gamen !

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pennywise The Clown

13

• NilsHolgersson

6

• Yohan

4

• Preddy

4

Geplaatst:

Hebben jullie het net gezien met "Magician" Ramana...

Een zwevende, naalden etende man...

Echt nep, you tell me...

Ik heb geen mening... :*D

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Jensen is een weekje geleden weer met een gloednieuw seizoen begonnen. Voor mij als groot fan hoog tijd om dit topic te bumpen, en deze geweldige talkshow weer actief te maken in dit forum.

Wat vinden we er bijvoorbeeld van dat Jan Paparazi na drie jaar opeens een andere baan gekregen heeft.

Geplaatst:
Jensen is een weekje geleden weer met een gloednieuw seizoen begonnen. Voor mij als groot fan hoog tijd om dit topic te bumpen, en deze geweldige talkshow weer actief te maken in dit forum.

Wat vinden we er bijvoorbeeld van dat Jan Paparazi na drie jaar opeens een andere baan gekregen heeft.

Heel jammer van Jan :N , ik kon altijd om hem lachen, vooal op vrijdagavond met Friday Night Roulette :). Helaas moet Robert het nu alleen doen, maar dat lukt hem vast wel aangezien Jan niet echt iets uitvoerde, maar toch kon ik erg om hem lachen :schater:. Maargoed nieuw seizoen, nieuwe kansen!

Geplaatst:

Jan is niet bij Jensen weg gegaan, omdat hij niks zou doen? Nee Jan kreeg een baan aangeboden in de radio, zijn grote liefde aangeboden en dat kon hij niet weigeren. Robbert gaf ook direct al aan dat Jan voor zijn eigen weg moest kiezen en dat was ook Jan zijn enige keuze. Ik vindt het zelf erg jammer dat Jan weg is, maar het is zijn eigen keuze.

Trouwens heeft iemand die uitzending gezien met die kleinste kinderen ter wereld, erg spraakmakend al zeg ik het zelf. Het heeft ook erg veel indruk op mij gemaakt dat die kinderen toch nog zoveel kunnen en zo enorm positief in het leven staan. Verder zijn er wel eens uitzendingen tussen waarvan ik denk ''Is dit nou leuk?'' Verder kijk ik eigenlijk elke dag en als ik het vergeet, door GTAForum bijvoorbeeld dan kijk ik alles terug op internet. Achter dit account schuilt in ieder geval een Jensen aanhanger. :clown:

Geplaatst:
Jan is niet bij Jensen weg gegaan, omdat hij niks zou doen? Nee Jan kreeg een baan aangeboden in de radio, zijn grote liefde aangeboden en dat kon hij niet weigeren. Robbert gaf ook direct al aan dat Jan voor zijn eigen weg moest kiezen en dat was ook Jan zijn enige keuze. Ik vindt het zelf erg jammer dat Jan weg is, maar het is zijn eigen keuze.

Trouwens heeft iemand die uitzending gezien met die kleinste kinderen ter wereld, erg spraakmakend al zeg ik het zelf. Het heeft ook erg veel indruk op mij gemaakt dat die kinderen toch nog zoveel kunnen en zo enorm positief in het leven staan. Verder zijn er wel eens uitzendingen tussen waarvan ik denk ''Is dit nou leuk?'' Verder kijk ik eigenlijk elke dag en als ik het vergeet, door GTAForum bijvoorbeeld dan kijk ik alles terug op internet. Achter dit account schuilt in ieder geval een Jensen aanhanger. :clown:

Deze kinderen spraken mij inderdaad ook erg aan. Tevens de moeder die ze helemaal in haar eentje heeft opgevoed, en dan met de gedachten dat ze misschien maar tot hun twintigste te leven hebben.

Geplaatst:

Dat Jan weg is ben ik niet rauwig om eigenlijk, z'n inbreng was minimaal en er werden eigenlijk altijd dezelfde grappen over hem gemaakt. Op den duur wordt het flauw en dan is het voor de show en hemzelf beter dat hij weggaat vind ik. Alleen, die rode bank ziet er af en toe wat groot uit met maar één persoon erop, beetje eenzaam.

De aflevering met die kleine mensen heb ik gemist, maar wat ik uit de terugblik de volgende dag kon concluderen is dat het eenzelfde verhaal was als de man zonder handen of die ene die op het spoorweg was gaan liggen. Inspirerende verhalen, die enigzins schokkend zijn maar interessant zijn te horen.

Vandaag was Raymann aan de beurt, ik ben niet zo'n fan van hem maar hij had wel een aantal geslaagde grappen die ik nog niet gehoord had. Alleen morgen weer zo'n Engelse boyband zanger, daar word ik wel eens zat van...

Geplaatst:
Dat Jan weg is ben ik niet rauwig om eigenlijk, z'n inbreng was minimaal en er werden eigenlijk altijd dezelfde grappen over hem gemaakt. Op den duur wordt het flauw en dan is het voor de show en hemzelf beter dat hij weggaat vind ik. Alleen, die rode bank ziet er af en toe wat groot uit met maar één persoon erop, beetje eenzaam.

De aflevering met die kleine mensen heb ik gemist, maar wat ik uit de terugblik de volgende dag kon concluderen is dat het eenzelfde verhaal was als de man zonder handen of die ene die op het spoorweg was gaan liggen. Inspirerende verhalen, die enigzins schokkend zijn maar interessant zijn te horen.

Vandaag was Raymann aan de beurt, ik ben niet zo'n fan van hem maar hij had wel een aantal geslaagde grappen die ik nog niet gehoord had. Alleen morgen weer zo'n Engelse boyband zanger, daar word ik wel eens zat van...

Tja, van Simon Webbe die vanavond mag plaatsnemen bij Jensen hebben we al heel lang niets meer gehoord.Zijn laatste hit was No Worries, wat overigens wel een mooi nummer was. Ik heb gister genoten van Raymann, en vooral de discussie over mijn stadsgenoot Geert Wilders was erg hilarisch.

Geert komt binnekort ook weer op bezoek om wat bij te praten over zijn politieke ervaringen. Maar wie zouden jullie nou willen dat er bij jensen op de bank zou komen zitten? Wie helaas nog nooit bij jensen is geweest, is de amerikaanse acteur "Will Smith". Bekend van onder andere 'The Fresh prince of Bell Air'. Ik zou hem graag eens willen zien samen met Robert.

Geplaatst:

De nieuwste hit van Simon Webbe is It's coming around again...Dus dat klopt niet wat je zegt. En ik vond Jan Papperazzi altijd een toevoeging, jammer dat ie weg is. :N

Geplaatst:

Ik ben een groot fan van Jensen en kijk dan ook elke avond voor het slapen gaan.

Er zijn dit seizoen alweer een paar mooie afleveringen geweest, met artiesten van wereldformaat. (Fergie, vanavond Simon Webbe) Ook het verhaal van Bradley en Bree was erg interessant.

Maar ik zou weleens de Pussycat Dolls op de bank willen zien. :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vanavond op de rode bank bij Jensen!... Snoop Doggy Dog!

Misschien wel een leuk voorproefje voor de trailer ^_^ ,Dat word een geweldige avond!

Geplaatst:
Ow dat wil ik dan wel zien! Hoe laat komt Jensen?
Jensen komt elke werkdag om half 11 op RTL. Je kunt het ook allemaal nalezen op de officiële site. Tevens kun je daar herhalingen bekijken dus ik zou zeggen, pak een grote zak popcorn en ga er eens lekker voor zitten. Om dit bericht nog nuttig te verklaren, wat vinden jullie van die uitzending met Robbert van de Broeken? Die man die beweert dat hij paranormale krachten heeft, en hij schijnt nog een beetje gelijk te hebben ook.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...