NilsHolgersson Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 De google-held bedoel je. Genverbrander
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 De google-held bedoel je. Genverbrander Oké dat snap ik niet Nils... @SB: Ik heb de uitzending ook gezien, en vond het erg fascinerend. Hij kwam me deze keer erg overtuigend over, in tegenstelling tot de vorige keer, en natuurlijk andere verhalen over paranormaal begaafden.
NilsHolgersson Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Lees dit maar eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Genverbrander
Preddy Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Als die gast bij Jensen zit, dan kan je mij niet rekenen tot de kijkers van het programma. Ik geloof geen hol van die gast en daarbij vind ik het ook gewoon saai om hem erover te zien/horen praten. Na die fout met z'n gen(e)ver ben ik haast verbaasd dat hij überhaupt nog op TV durft te verschijnen
SummerBase Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 @SB: Ik heb de uitzending ook gezien, en vond het erg fascinerend. Hij kwam me deze keer erg overtuigend over, in tegenstelling tot de vorige keer, en natuurlijk andere verhalen over paranormaal begaafden.Heb je ook gehoord wat hij op het laatst zei? "Ik ben ook eens een keer opgetild door een grote bol, en dit is echt waar. Ja je gelooft me niet hé? Nou ik kwam dus 15 kilometer verderop neer in een weiland met een graancirkel." Hoe zo je liegt even de hele boel bij elkaar. Maar dat begin, begon hij best strak met die redactie van Jensen die hij had onderzocht en dat hij precies wist hoe die moeder zich voelde tijdens een gebeurtenis bij die oma. En hij wist dat ook allemaal na te vertellen en dat kan je niet op internet lezen, maar verder geloof ik er niet heel veel van en ik denk dat het ook een klein beetje bedrog is, maar hij blijft volhouden en dat vindt ik wel goed aan hem.
Youp Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) @SB: Ik heb de uitzending ook gezien, en vond het erg fascinerend. Hij kwam me deze keer erg overtuigend over, in tegenstelling tot de vorige keer, en natuurlijk andere verhalen over paranormaal begaafden.Heb je ook gehoord wat hij op het laatst zei? "Ik ben ook eens een keer opgetild door een grote bol, en dit is echt waar. Ja je gelooft me niet hé? Nou ik kwam dus 15 kilometer verderop neer in een weiland met een graancirkel." Hoe zo je liegt even de hele boel bij elkaar. Maar dat begin, begon hij best strak met die redactie van Jensen die hij had onderzocht en dat hij precies wist hoe die moeder zich voelde tijdens een gebeurtenis bij die oma. En hij wist dat ook allemaal na te vertellen en dat kan je niet op internet lezen, maar verder geloof ik er niet heel veel van en ik denk dat het ook een klein beetje bedrog is, maar hij blijft volhouden en dat vindt ik wel goed aan hem. Mensen doen veel dingen om geld te verdienen .. Maar soms gaat het iets te ver en gaan ze liegen. Zelf geloof ik wel dat mensen "speciale krachten" hebben, maar niet dingen meemaken die echt uit de bol gaan Bewerkt: 29 maart 2007 door Youp
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Vanavond (over een kwartier) komt Snoop Do-double-G op Jensen Leuk En je weet het! Join nu onze Gang! *Klik* Edit: Hoorde ook wat hij laatst zei! Toen 'tien' (talpa) bijna Falliet ging! "Nooit geweten dat die 10 voor de maanden stond zolang ze zouden bestaan" Bewerkt: 29 maart 2007 door Kellerman
Amfetamientje Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 ik vond hem eerst nog wel grappig maar nu gaat hij echt steeds meer achteruit, het stijgt hem een beetje naar zijn hoofd lijkt het wel. Mijn favo aflevering is nog wel met Borat, hij neemt de hele show over en zeikt Jensen helemaal af
Colonel Cortez Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Alle afleveringen met Herman van Idols zijn mijn favoriete afleveringen van Jensen. Het zijn altijd grappige gesprekken tussen Jensen en Herman. De leukste afleveringen met Herman was toen hij ging daten met Amra. Gaat hij haar een bloedneus slaan bij een date. Ik keek zaterdag nog naar een real-life soap van Herman op RNN7. Hij zei dat hij bij Jensen nooit voor gek wordt gezet. Nou, dat is niet helemaal waar. Als je goed kijk, dan zie je dat Jensen onder de gordel Herman voor gek zet.
Mania-92 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 ik vond hem eerst nog wel grappig maar nu gaat hij echt steeds meer achteruit, het stijgt hem een beetje naar zijn hoofd lijkt het wel.Mijn favo aflevering is nog wel met Borat, hij neemt de hele show over en zeikt Jensen helemaal af Dat meent hij toch niet. Dat hij zo geweldig is. Iemand trouwens enig idee wie er vanavond te gast is? Op de site van jensen staat niks.
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Vanavond komt Albert West bij jensen. Overigens heb ik geen flauw idee wie dat is, maar we zien wel.
Preddy Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Vanavond komt Albert West bij jensen. Overigens heb ik geen flauw idee wie dat is, maar we zien wel. Die is volgens mij al een keer eerder geweest, toen ie naar Afghanistan ging om daar "Is this the way to Amerillo" te zingen. Zal me niet verbazen als dat vanavond ook weer even wordt gezongen...
NilsHolgersson Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Wat een uitgebreid repertoire heeft de man toch
LBG Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Alle afleveringen met Herman van Idols zijn mijn favoriete afleveringen van Jensen. Het zijn altijd grappige gesprekken tussen Jensen en Herman. De leukste afleveringen met Herman was toen hij ging daten met Amra. Gaat hij haar een bloedneus slaan bij een date. Ik keek zaterdag nog naar een real-life soap van Herman op RNN7. Hij zei dat hij bij Jensen nooit voor gek wordt gezet. Nou, dat is niet helemaal waar. Als je goed kijk, dan zie je dat Jensen onder de gordel Herman voor gek zet. Daar hoef je niet goed voor te kijken.
Amfetamientje Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 ik vond hem eerst nog wel grappig maar nu gaat hij echt steeds meer achteruit, het stijgt hem een beetje naar zijn hoofd lijkt het wel.Mijn favo aflevering is nog wel met Borat, hij neemt de hele show over en zeikt Jensen helemaal af Dat meent hij toch niet. Dat hij zo geweldig is. Iemand trouwens enig idee wie er vanavond te gast is? Op de site van jensen staat niks. srry ik volg het niet meer wat bedoel je nouw??
Recommended Posts