Pennywise The Clown Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 het valt me tegenwoordig erg op dat Robert veel dezelfde grappen maakt. Onderandere hoorde ik vandaag de grap over de "Mix tussen een teletubbie en een Lolly", en ook maakte hij voor de zoveelste keer de grap "Je hebt een boek gescreven, Hij fikt heerlijk in de openhaard". Ondanks het altijd erg leuke shows zijn, zou hij wel eens wat nieuwe grappen mogen verzinnen.
Maxis Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik ben wel een beetje Jensen moe, in het begin was het grappig maar nu vind ik het een beetje te serieus, en er komen wel grappen in voor maar tis niet meer zo leuk als eerst
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik ben wel een beetje Jensen moe, in het begin was het grappig maar nu vind ik het een beetje te serieus, en er komen wel grappen in voor maar tis niet meer zo leuk als eerst het was vroeger inderdaad berucht, dat de gasten daar compleet voor aap werder gezet. Maar tegenwoordig is hij inderdaad wat milder geworden. Ondanks zijn gasten die eigenlijk alleen maar beter worden. Wie komen er nog... Wilders, Phill Collins, Oudste siamese tweeling, Catman (man plastisch gechirurgeerd als Kat)... Qua gasten is het er absoluut op vooruit gegaan.
LBG Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 het valt me tegenwoordig erg op dat Robert veel dezelfde grappen maakt. Onderandere hoorde ik vandaag de grap over de "Mix tussen een teletubbie en een Lolly", en ook maakte hij voor de zoveelste keer de grap "Je hebt een boek gescreven, Hij fikt heerlijk in de openhaard". Ondanks het altijd erg leuke shows zijn, zou hij wel eens wat nieuwe grappen mogen verzinnen. Dat van die openhaard heb ik ook al een paar keer gehoord inderdaad, dan zegt hij weer ''Het is een goed boek, hij fikt heel goed in de openhaard.''
Gino99 Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik kijk het soms.Die aflevering met Borat was echt grappig.En een seizoen geleden was het met zo'n jongen die een echte man wou worden (Ben zijn naam kwijt :$ )
Maxis Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Op zijn gasten is ie er zker op vooruit gegaan
Mania-92 Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Jaja, vanavond is het weer zover. Friday night roulette! Altijd me favo onderdeel geweest, altijd leuk.
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Jaja, vanavond is het weer zover.Friday night roulette! Altijd me favo onderdeel geweest, altijd leuk. Inderdaad! maar zonder jan dit keer.. Wie gaat er dan draaien?
Gino99 Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Het begint NU.Gouw de TV aanzetten,en chips pakken!
Maxis Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Ik heb alleeen het laatste stukje gezien met die groene vragen, en die mogen ze echt wel een stuk gfrappiger maken en verbeter Wat wil je liever 25 kilo lichter of een Big Mac ? HAHA wat een grap
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Van mij mogen ze André wel laten als Croupier van de roulettetafel. Wat een geweldige lach heeft die man Bewerkt: 7 april 2007 door Pennywise-The-Clown
Youp Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Van mij mogen ze André wel laten als Croupier van de roulettetafel. Wat een geweldige lach heeft die man Enof! Heel dat tandvlees als hij lacht. En hij is zo niet-grappig dat ie nog steeds niet grappig is maar gewoon uitgelachen wordt.
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Hij is gewoon altijd vrolijk, en dat maakt hem zo indrukwekkend/lachwekkend
Recommended Posts