Preddy Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Bumpje, maar wil dit toch even weten. Ligt het nu aan mij of zijn er de laatste tijd bepaalde fragmenten dubbel gebruikt in de Jensen Breaking News? Bijvoorbeeld dat mobieltje van Lloretta Schrijver, ik zou zweren dat ik die al eerder had gezien?
LBG Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Bumpje, maar wil dit toch even weten. Ligt het nu aan mij of zijn er de laatste tijd bepaalde fragmenten dubbel gebruikt in de Jensen Breaking News? Bijvoorbeeld dat mobieltje van Lloretta Schrijver, ik zou zweren dat ik die al eerder had gezien? Hij maakt gewoon heel vaak dezelfde grap. Laatst ook weer met ''Wat is kennen na 1 keer gen**kt te heben?''.
j0ry Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ik vind dat programma best stom eiglijke
Twenty Eyes Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ik vind het een leuk programma, iedere avond maakt hij er weer een gezellige show van waar veel mensen van genieten. Soms vind ik het wel jammer dat hij dingen herhaalt. Laatst had hij een filmpje in z'n Breaking News die al 3 keer eerder was uitgezonden. Ik heb het over dit filmpje. Maar dat maakt op zich niet zo erg veel uit. Ik vind het ook wel leuk dat hij soms heel bijzondere gasten op zijn bank heeft zitten, laatst was er bijvoorbeeld een siamese tweeling op de bank. Een erg bijzondere aflevering vond ik zelf.
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Jensen laat sommige fragmenten soms voor een tweede of zelfs derde keer zien. Simpelweg omdat deze gewoon leuk zijn voor meerdere keren. Als afwisseling zitten er af en toe nieuwe stukken bij, en zelfs in elkaar gezette filmpjes zoals "Wat als..." en "Intussen in de tweede kamer". Al met al vind ik het dit seizoen weer een hele verbetering, omdat jensen opkomt en even blijft staan. Een paar grapjes maakt over het nieuws van die dag, en vervolgens de Breaking Nieuws presenteert. Vaak duurt het programma dan ook zo'n 10 minuten langer. Ik hoop dat er binnekort weer wat Internationale sterren te vinden zijn op de rode bank. Niet alleen maar Patty Brard, Frans Bauer en Joling. Daarmee bedoel ik iemand als Will Smith, die is nog nooit op de bank geweest, en ik denk dat die twee zich erg goed kunnen bungelen in een interview.
NilsHolgersson Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Vanavond was Johan Derksen te gast, ik heb dubbel gelegen.
LBG Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Jensen laat sommige fragmenten soms voor een tweede of zelfs derde keer zien. Simpelweg omdat deze gewoon leuk zijn voor meerdere keren. Als afwisseling zitten er af en toe nieuwe stukken bij, en zelfs in elkaar gezette filmpjes zoals "Wat als..." en "Intussen in de tweede kamer".Al met al vind ik het dit seizoen weer een hele verbetering, omdat jensen opkomt en even blijft staan. Een paar grapjes maakt over het nieuws van die dag, en vervolgens de Breaking Nieuws presenteert. Vaak duurt het programma dan ook zo'n 10 minuten langer. Ik hoop dat er binnekort weer wat Internationale sterren te vinden zijn op de rode bank. Niet alleen maar Patty Brard, Frans Bauer en Joling. Daarmee bedoel ik iemand als Will Smith, die is nog nooit op de bank geweest, en ik denk dat die twee zich erg goed kunnen bungelen in een interview. Die grapjes die hij in het begin maakt vind ik altijd zo flauw. Ik kijk alleen het breaking news en dan zet ik het weg behalve als hij hele leuke gasten heeft.
Verrity Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Jensen was vroeger véééél leuker vooral dat Friday night roulette was lachen!!! Kelly was ook leuk!! Vooral die bij die snackbar! En Internationale Artiesten. Ja, zolang het geen rappers zijn die hebben namelijk niets zinnigs te zeggen!
Biocount Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Jensen was vroeger véééél leuker vooral dat Friday night roulette was lachen!!!Kelly was ook leuk!! Vooral die bij die snackbar! En Internationale Artiesten. Ja, zolang het geen rappers zijn die hebben namelijk niets zinnigs te zeggen! jensen heeft tog ook niks zinnigs tezeggen? dus is juist lollig maar jensen is wel cool om naar tekijken en soms is het minder leuk bijvoorbeeld als bonny sintclair komt of hoe dat geval ook mag heten lol en jammer dat jan weg is die man was altijd errig zinvol in het progamma!!!!!
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik heb gisteravond dubbel gelegen. Een heele leuke uitzening met de oude vertrouwde grappen van onze Robert. De winares van Hollands Next Top Model, en drie winnaars van de Miss Plus Verkiezingen waren die avond te gast. Deze 'volle' dames werden een beetje te schande te zet met grappen zoals: Waar kopen jullie je kleren, Carpetland? Zeker waardig om nog een keertje terug te zien vanavond. Rond de klok van 17:00, op RTL5.
Da Phoenix Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik heb toen met "Face" en "Murduck" gezien. Dat was wel grappig. Vanaf toen kijk ik het elke dag
yvea0 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Weet iemand hoe dat ene jumpstyle lied heet? van toen die Pascal en nog iemand kwamen, de beste duo jumpers van nederland.
BeatboxGamer Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Weet iemand hoe dat ene jumpstyle lied heet?van toen die Pascal en nog iemand kwamen, de beste duo jumpers van nederland. Luney Tunez ft Doop - Doop 2007
GTA Monster Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Die smile van André is echt erg gewoon Is ook erg stom...
Recommended Posts