Jump to content

Key to her heart

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik speel gta met Noobmode v2.1, maar nu blijkt dus dat dit Hot Coffee Mod aanzet, en daardoor kom ik niet verder bij de missie Key to her heart, waarbij je dat meisje op haar **** moet slaan... :{

kan iemand mij helpen??

thx alvast, Blazeone

Geplaatst:

Hey Blazeone,

Als je de Hot Coffee mod aan hebt staan, kun je niet verder komen. Elke keer als je die missie doet, gaat hij verloren als je met Millie Perkins moet *piep*. Het enige wat je nog kunt doen is een savegame downloaden uit dit topic (savegame pakket voor n00bmode v2 vind zich daar plaats). Ik raad je aan om die Hot Coffee mod te verwijderen en dan weer verder te gaan. Nu heb je ook geen problemen meer. En kun je met een gerust hart weer verder spelen. Dit is eigenlijk ook de enige oplossing. :-(

Succes!

Geplaatst:

Hey ruurd,

Ik heb die hot coffee mod niet express gedaan, die ging blijkbaar samen met Noobmode.

en dat Savegame pakket die werkt niet, misschien omdat ik v2.1 heb?

ik weet het niet goed, maar hoe dan ook... dat pakket werkt niet echt :-(

Blazeone

Geplaatst:

Oh, shit.. Ik zie het al, jij hebt versie 2.1 en er is alleen een pakket voor n00bmod v2. Je zou hem kunnen verruilen van versie dan heb je in de plaats van versie 2.1, versie 2. Zou je dat erg vinden? Dan kun je in ieder geval wel die savegame pakket gebruiken! Je kunt n00bmod v2 hier downloaden. Vergeet je niet eerst in te loggen :)

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hier iets dat misschien ook wel kan helpen. (weet het niet zeker, want ik ben net helemaal overnieuw begonnen :bonk: )

Het is een censor-remover/adder. Het zet de "Hot Coffee" mod aan en uit.

Hopelijk kan je er wat mee! :*DGTA Censor remover/adder

Bewerkt: door Zeddy Ownar
Geplaatst:

Even vraagje...

Als je een backup van je savegame maakt (in een andere map) voor dat je die mod installeert, kan je dan als je sa opnieuw installeert weer gewoon met die savegames verder gaan? Of zijn die dan ook 'besmet'?

Geplaatst:
Even vraagje...

Als je een backup van je savegame maakt (in een andere map) voor dat je die mod installeert, kan je dan als je sa opnieuw installeert weer gewoon met die savegames verder gaan? Of zijn die dan ook 'besmet'?

Nee hoor :)

Haha, ik weet nu niet welke je bedoelt :puh: Is die nee hoor omdat ze besmet zijn? Of is die nee hoor omdat je niet meer verder kan gaan met die savegames :puh:

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Als je het spel opnieuw installeerd, dan is je spel weer 'schoon' en kun je je 'oude' savegame's gebruiken. Dus je kunt er wel 10000000000000000000000000000000000 mods in gooien, en je back-upt je savegames. Dan kun je bij het opnieuw installeren van SA (of je backup terug zetten) gewoon weer met je oude savegame's verder. Duidelijk :puh: ??

Haha, ok... Nu durf ik tenminste te modden, want je kan gewoon sa opnieuw installeeren als het fout gaat, en dat gaat bij mij zeker :puh: dank je, was dit keer wel erg duideljk :puh:

Geplaatst:
Haha, ok... Nu durf ik tenminste te modden, want je kan gewoon sa opnieuw installeeren als het fout gaat, en dat gaat bij mij zeker :puh: dank je, was dit keer wel erg duideljk :puh:

Tuurlijk gebeurt dat niet, als je gewoon goed de readme rustig volgt en alles goed leest, dan komt alles goed! Doe alles stap voor stap, rustig, goed behandelen en neem geen half gare mods, dan komt het zeker goed!

Geplaatst:

Je kan ook gewoon de San Andreas map naar een andere lokatie op je PC kopieëren dan kan je indien er iets fout gaat wel gewoon verder. ;) Het is ook handig voor als je online gaat spelen, dan kan je met de ene map MTA spelen en gewoon en met de andere modden tot je er bij neer valt. :schater:

Goed idee, readme's gaan lezen :puh: Dat doe ik eigenlijk nooit... Maar ik denk wel dat alle mods van dit forum geen halve gare zijn...

Kan je MTA dan in meerdere mappen spelen?? (heb het gevoel dat ik achter loop...)

Geplaatst:
Kan je MTA dan in meerdere mappen spelen?? (heb het gevoel dat ik achter loop...)

Meid, je loopt nooit achter hoor. Zelfs ik weet een boel niet, en ik loop vaak achter met de mode :)

In MTA zijn wel tienduizend mappen, je kunt bijvoorbeeld via 2 kanten de Mt Chilliad op, dus kunt ook 2 races doen, zo zijn er een heleboel races, je kunt zelf races maken en die kunnen online worden gezet. Zo zijn er superveel mappen, gewoon te veel om op te noemen. Zo is er ook deathmach, dat is elkaar afmaken en wie als laatste overblijft wint (kan ook gewoon in MTA). En er is ook SA : MP dat is een soort San Andreas tegen elkaar en elkaar vermoorden..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...