GTA_chick Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 wat moet je doen als je video memory vol zit??? Reageren
Le Freak Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 Nieuwe video kaart aanschaffen..? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 wat is je video memory Reageren
GTA_chick Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 wat is je video memory IK weet niet wat mijn videomemory is:S Reageren
GTA_chick Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 kijk het zit eigelijk namelijk zo, kheb gta 3 gekocht en geinstalleerd maar ik kan het niet spelen de computer zegt elke keer, "Grand theft III requires at least 12MB of available video memory". :S:S Reageren
Q Dude Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 klinkt alsof je idd een te oude videokaart hebt. Wat voor videokaart heb je op dit moment op in je computer zitten gta chick?? Reageren
GTA_chick Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Dat weet k juist niet. Hoe kun je dat weten dan wat voor videokaart je hebt? Reageren
Joriz Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Druk op Start daarna op uitvoeren en typ dxdiag Toest enter Als het goed is zie je dan wat voor PC je hebt. Klik dan op beeldscherm voor je beeldscherm (videokaart) info. Graag wil ik dus effe weten wat voor PC en videokaar je hebt. Kan je GTA Vice City zelf wel spelen? Ziet er ongeveer zo uit: Reageren
GTA_chick Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 k kan gta vicy city ook niet spelen hetzelfde probleem bij gta III Kheb windows ME en mijn totale geheugen is 7.5 MB Reageren
-Niels- Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 eej, iemand bij mij uit de straat had ook windows ME en daar deed vice city het wel. en wrom zet je het in deze forum dit is alleen voor MTA problemen. en hoe maken jullie die screenshots van de bestandjes zoals je net zag?? Reageren
Furi0uz Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 en hoe maken jullie die screenshots van de bestandjes zoals je net zag?? Print Screen SysRQ, die knop zit naast F12... Plakken in paint of een ander image bewerk programma en opslaan maar... Reageren
-Niels- Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 in welke map komt de foto dan te staan?? Reageren
RWQ Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 je kunt ook dit checken als je een ati hebt (had hetzelfde probeleem) rechtermuisknop\ instelling geavanceerd probleem oplossen kijk of hier de balk wel helemaal naar rechts staat (of iig over het midden) ******************************************************** in welke map komt de foto dan te staan?? in je map waar gta vc is geinstaleerd (meestal C: programfiles/rockstargames/gtavc veel suc 6 mzzls RWQ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.