Silverwing Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik had nog even zin voor nog eens een sig te maken, dus heb ik er maar een gemaakt. Rates? (heb er ook even bijgezet op zwarte achtergrond) @GL (hieronder): Bedankt voor je reactie, maar het is geen C4D. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Hij ziet er echt zeer leuk en goed uit. De C4D zit er echt perfect in verwerkt, maar misschien een ander fontje. Alhoewel de tekst wel goed op het zwaard zit. Ik geef je een 9.1/10 Edit: @ Silverwing hierboven: Oh ik dacht het eventjes. Bewerkt: 18 mei 2006 door General Lee Reageren
Jowx Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Dit is weer een van je super-sigs! Alles past bij elkaar, een keer niet rustig maar lekker druk, alles past ook erg goed bij de render. Het is ook goed dat je er een bij hebt gezet op een donkere achtergrond, dan zie je dat hij wel een border heeft. Je naam is ook erg leuk in de sig verwerkt! 9/10 Reageren
Le MrG Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Mooi, toppie werk Ik ben nog niet heel ver met PS, zou je misschien even kunnen vertellen wat C4D is ? Ik geef je een 9 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik geef je een 9. Mooi gewerkt jongen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 @Le MrG: Een C4D render is een abstracte render gemaakt met het Cinema4D of 3dsmax. Kijk maar in General Lee zijn huidige sig, op de achtergrond zie je (toch? ) een C4D render. Bedankt voor jullie reactie, nog wat reacties? Reageren
Bling Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 nog wat reacties? Ja hoor, zou ik mijn reactie dan ook maar even geven? Ik vind het een hele mooie sig, wel een beetje licht misschien, maar dat maakt het misschien wel juist zo mooi. Ik geef je een 9/10 Reageren
Stan O. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Vette Sig Silverwing ! echt vet ik geef je een 9½ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.