Synchro Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Dit heb ik gemaakt omdat ik fan ben van Brazil .. Alles is zelf gemaakt , het logo ook behlave de vlag van Brazil Bewerkt: 18 mei 2006 door Synchro Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Het ziet er leuk uit Synchro. Ik vind die achtergrond heel mooi, en op één of andere manier krijg ik er een prettig gevoel bij. Vooral met die lichtpuntjes, erg goed hoor. Ik geef je een 9/10. Reageren
Synchro Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Het logo dat ik heb gemaakt voor de duidelijkheid. Bedankt voor de comment GL. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Erg gaaf gedaan Synchro. Echt een mooie signature.. Enige aanmerking is dat ik "wk" zou veranderen in "wc". Weetje, van World Championship.. Omdat de tekst engels is moet de afkorting eigenlijk ook engels zijn.. Maar dat is maar een detail. Verder geen aanmerkingen, wat ik al zei, mooie sig. Rate 8/10. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ziet er leuk uit met die licht val in de vlag goeien kleuren want het past mooi bij de vlag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.